Opera 7.11
Fra : Maria

Dato : 30-09-03 16:28

Jeg har valgt Opera 7.11,
Kan det sættes op, så man kan se hvor de forskellige emner hører under?
(Lisom man kan i OE)

Fra : Christian BOhr-Halli~

Dato : 30-09-03 17:07

Tue, 30 Sep 2003 17:28:10 +0200, Maria <maria@SLETfjong.dk> skrev:

> Jeg har valgt Opera 7.11,
> Kan det sættes op, så man kan se hvor de forskellige emner hører under?

Hvad tænker du mere præcist på?
Når du siger "emner", mener du så indlæg eller grupper?

Du kan se grupperne i Kviklisten, tryk F4. Se under "Post" og "Grupper ved
dinNewsserver"

> (Lisom man kan i OE)

Jeg ved ikke, hvordan OE gør tingene, da jeg aldrig har anvendt det
program, såååå...

--
Sendt med M2, Operas banebrydende nyhedsgruppe-
og e-postklient: http://www.opera.com/m2/

Fra : Maria

Dato : 30-09-03 17:29

Jeg mener så inlæggene er delt op i:

f.eks.
dk.sport.rulleskojter
dk.fritid.dyr.hund

så man hurtigere kan se hvilke grupper der er nye i.

newsrwblpleks900gy@dtext.news.tele.dk...

Fra : Maria

Dato : 30-09-03 17:31

Tusind tak, det var lige det jeg søgte

Fra : Christian BOhr-Halli~

Dato : 30-09-03 17:37

Tue, 30 Sep 2003 18:30:44 +0200, Maria <maria@SLETfjong.dk> skrev:

> Tusind tak, det var lige det jeg søgte

Så lidt.

Du får lige et helt andet råd med på vejen:
Når du svarer på indlæg, kan du så ikke lokkes til at skrive dit svar
(selve teksten) /under/ den tekst, du svarer på? På den måde bliver det
meget lettere at læse, finde rundt i og skrive svar til dine indlæg. Du
kan læse mere om dette på http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html

Du kan se, at jeg også skriver mit svar under din tekst -- og klipper
tekst ud fra de gamle indlæg, jeg ikke finder relevant for mit svar.

Fra : Maria

Dato : 30-09-03 17:55

> [...]
>
> Du kan se, at jeg også skriver mit svar under din tekst -- og klipper
> tekst ud fra de gamle indlæg, jeg ikke finder relevant for mit svar.

Det kan du tro jeg vil, jeg er ny herinde. Det er nok derfor jeg laver så
mange fejl

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 30-09-03 18:23

Tue, 30 Sep 2003 18:54:59 +0200, Maria <maria@fjernfjong.dk> skrev:

---klip---
> jeg er ny herinde.

I så fald er der her en lynvejledning, du kan få glæde af:
http://www.usenet.dk/info/lynvejledning.html

Hvis der er noget i den, du ikke forstår, eller du har andre
nybegynder-spørgsmål, kan du altid bruge gruppen dk.velkommen. Der tager
man pænt imod nye og alle de "dumme" spørgsmål. Du kan læse om den gruppe
(og de andre danske) på http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.velkommen

> Det er nok derfor jeg laver så mange fejl

Det er nu ikke så slemt.