Skærme
Fijala 3554
Widescreen ?
Fra : Sverre Faureholm

Dato : 30-09-03 15:27

Hej

Måske er det ikke den rigtige gruppe, men jeg prøver ...

Hvilket grafikkort kan køre 1152 x 768 ? (vistnok kaldet WXGA)
Min nye fladskærm kører denne lidt latterlige opløsning, jeg har prøvet med
et onboard SIS grafikkort samt et GF4 TI4200, men ingen af dem kan klare
opløsningen, heller ikke med selv om jeg prøver med Powerstrip !

Mvh
Sverre

Fra : Gismo

Dato : 30-09-03 15:36

Sverre Faureholm wrote:
> Hej
>
> Måske er det ikke den rigtige gruppe, men jeg prøver ...

prøv dk.edb.hardware.grafrikkort hvis der ikke kommer et brugbart svar her
;)

--
Gismo

Fra : Christian Spøer

Dato : 30-09-03 16:43

> Måske er det ikke den rigtige gruppe, men jeg prøver ...

Nøgternt set er det vist ikke, nej. Men det ville sgu være for smålligt at
skælde ud over det!

> [...]
> et onboard SIS grafikkort samt et GF4 TI4200, men ingen af dem kan klare
> opløsningen, heller ikke med selv om jeg prøver med Powerstrip !

Mit Radeon 9500Pro kan køre 1152*648. Tæt på...
Næste trin er 1152*864. Tæt på...
Og det sidste trin, der er tæt på er 1280*720. Så desværre.

Men hvilken skærm er det? Hvor har du fået fat i den. Og er der nogen der
ved om det er normalt med sådan en opløsning?

Mvh
Christian

Fra : Sverre Faureholm

Dato : 30-09-03 17:00

Det er en Kiss Coolview 15,2", som skulle bruges til at hænge på væggen for
at køre myHTPC http://myhtpc.net/screens/
Jeg har ringet til KISS (de er jo danske) men de ved ca. lige så meget om
skærme som min bedstemor gør ....
De har godt nok vedlagt en KISS version af powerstrip, der prøver at tvinge
kortet til at køre 1152x768, men den duer ikke

-Sverre

Fra : Kay

Dato : 13-10-03 13:24

I know it's awful, but Sverre Faureholm wrote to everybody in
dk.edb.hardware.skaerm saying:

> http://myhtpc.net/screens/

prøv at hente omegacorner driveren til dit geforcekort. Disse drivere kan en
del flere opløsninger end standard drivere. Held og lykke

Link: http://www.omegacorner.com/nvidia_2kxp.htm

Kay