Outlook Quotefix.
Fra : Thomas Madsen

Dato : 30-09-03 14:57

Hej,

Er der nogen herinde der bruger det (subject) ?
Jeg bruger version 0.90 sammen med Outlook 2000 og undrer mig over
hvorfor ikonet for quotefixet nede i systray ikke forsvinder når jeg
lukker Outlook. 'Depend on Outlook' inde i Quotefixet er slået til.

Madsen.

Fra : DonE

Dato : 30-09-03 15:23

Thomas Madsen skrev noget i stil med det her:
> [...]
> hvorfor ikonet for quotefixet nede i systray ikke forsvinder når jeg
> lukker Outlook. 'Depend on Outlook' inde i Quotefixet er slået til.

Fjern hakket ved 'Depend on Outlook' det har jeg gjort! Og det virker

--

Venligst DonE

Fra : Thomas Madsen

Dato : 30-09-03 15:31

DonE skrev:

> Fjern hakket ved 'Depend on Outlook' det har jeg gjort! Og det
> virker

Det gør det desværre ikke her. Quotefixet lukker ikke når jeg lukker
Outlook uanset om der er flueben i 'Depend on Outlook' eller ej.

(Ifølge hjælpefilen så skal der være flueben i det felt hvis man ønsker
at Quotefixet skal lukke når man lukker Outlook).

Madsen.

Fra : DonE

Dato : 30-09-03 16:22

> [...]
>
> (Ifølge hjælpefilen så skal der være flueben i det felt hvis man
> ønsker at Quotefixet skal lukke når man lukker Outlook).

Kan se at jeg bruger version 1.19.1
måske derfor?

--

Venligst DonE

Fra : Thomas Madsen

Dato : 30-09-03 16:52

DonE skrev:

> Kan se at jeg bruger version 1.19.1
> måske derfor?

Nå, så forstår jeg bedre. Du snakker om Quotefixet til Outlook Express.
Jeg snakker om Quotefixet til Outlook, som ikke er nået længere end til
version 0.90. <http://flash.to/outlook-quotefix/>.

Madsen.

Fra : DonE

Dato : 30-09-03 17:40

> [...]
>
> Nå, så forstår jeg bedre. Du snakker om Quotefixet til Outlook
> Express. Jeg snakker om Quotefixet til Outlook, som ikke er nået

*Ahh*
Sorry

--

Venligst DonE

Fra : Thomas Madsen

Dato : 01-10-03 13:30

Thomas Madsen skrev:

> Jeg bruger version 0.90 sammen med Outlook 2000 og undrer mig over
> hvorfor ikonet for quotefixet nede i systray ikke forsvinder når jeg
> lukker Outlook.

Det er tilsyneladende fordi at Outlook ikke altid lukker selvom jeg
beder den om det, så det er nok snarere en Outlook-bug. Jeg opdagede
nemlig at Outlook.exe stadig kørte i joblisten trods det at Outlook
var lukket. Jeg prøvede at kvæle Outlook.exe og så lukkede Quotefixet
også ned. Hmm...

Madsen.

Fra : Jan-Erik

Dato : 14-10-03 18:53

"Thomas Madsen" <nospam@madsen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hvorfor ikonet for quotefixet nede i systray ikke forsvinder når jeg
> lukker Outlook. 'Depend on Outlook' inde i Quotefixet er slået til.

Min lukker sig godt nok som den skal - men når jeg replyer på en HTML-email
kan den ikke finde ud af at lave det om til en plain text inden jeg sender
den.
Nogen der har en anden løsning?

/Jan-Erik

Fra : Thomas Madsen

Dato : 14-10-03 20:48

Jan-Erik skrev:

> Min lukker sig godt nok som den skal - men når jeg replyer på en
> HTML-email kan den ikke finde ud af at lave det om til en plain
> text inden jeg sender den.

Det tror jeg ikke at du kan få Outlook Quotefixet til at gøre.

Madsen.

Fra : Jan-Erik

Dato : 14-10-03 20:53

> Det tror jeg ikke at du kan få Outlook Quotefixet til at gøre.
> --
> Med venlig hilsen
> Madsen.

Aah, så vil jeg holde op med at prøve
Nogen der har en idé til hvordan man tvinger Outlook 2002 til at besvare
HTML-mails i ren tekst?

/Jan-Erik

Fra : Thomas Madsen

Dato : 14-10-03 21:51

Jan-Erik skrev:

> Aah, så vil jeg holde op med at prøve
> Nogen der har en idé til hvordan man tvinger Outlook 2002 til at
> besvare HTML-mails i ren tekst?

Hvis du finder ud af noget, så sig endelig til. Jeg kunne nemlig godt
tænke mig at min Outlook 2000 kunne gøre det samme. Om ikke andet så
kunne det være rart med en funktion som i OE hvor HTML-mails bliver
lavet om til almindelig tekst.

Madsen.

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 14-10-03 22:26

Thomas Madsen skrev:

> Hvis du finder ud af noget, så sig endelig til. Jeg kunne
> nemlig godt tænke mig at min Outlook 2000 kunne gøre det
> samme.

Samme her.

Pt. klarer jeg mig med følgende (lidt besværlige) metode:

- Åbn html-mail'en
- Vælg Rediger => Rediger meddelelse
- Vælg Formater => Almindelig tekst
- Vælg Besvar
--
Jens Gyldenkærne Clausen
»Diplomatiet består netop i, at de gamle kommatister kan få lov til

Fra : Thomas Madsen

Dato : 14-10-03 23:09

Jens Gyldenkærne Clausen skrev:

> Pt. klarer jeg mig med følgende (lidt besværlige) metode:
>
> - Åbn html-mail'en
> - Vælg Rediger => Rediger meddelelse
> - Vælg Formater => Almindelig tekst
> - Vælg Besvar

Det er også sådan jeg klarer mig i det daglige, men det ville være
noget nemmere hvis man bare kunne vælge hvilket format den skal
svare i. En eller anden har engang fortalt mig at det kan lade sig
gøre i Outlook 2002, men jeg er tilsyneladende blevet misinformeret.
Gad vide om man kan i Outlook 2003.

Madsen.

Fra : Thomas Madsen

Dato : 15-10-03 21:24

Carl Drud skrev:

> Hvis du kører mail via Hamster, kan KorrNews så ikke klare skærene.:
> "Convert HTML to text".

Det kan den muligvis. Tak for tippet.

Madsen.

Fra : Carl Drud

Dato : 15-10-03 18:13

Thomas Madsen wrote:

> [...]
> Gad vide om man kan i Outlook 2003.

Hvis du kører mail via Hamster, kan KorrNews så ikke klare skærene.:

..signature under construction