Føljeton: Kadett E og store fælge, sidste ~
Fra : Ukendt

Dato : 30-09-03 14:39

Halløj i gruppen,

Så er min Kadett sommerklar! Endelig, frisk undervogn.... nye Bilstein
dæmpere og Eibach fjedre... Samt nye toplejer og bærearmsbøsninger. Så nu
er jeg bare træt af at det ikke er sommer længere Men som et gammelt
ordsprog siger: "Hellere sent end aldrig".

Jeg nåede at knække endnu en fjeder på det gamle sæt.. Så efter første
prøvetur var jeg glad - og det skal jeg også nok blive i længden. Det
virker, nu har jeg også bid i kurver

Ååååh, jeg er så glad i dag

--
Mvh Bjørn,
Opel Kadett E 2.0i Club Caravan

Fra : John Sahl

Dato : 30-09-03 14:56

Bjørn wrote:
> Ååååh, jeg er så glad i dag

Rart at høre at der kom en ende på problemerne

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk

Fra : René Lønstrup

Dato : 30-09-03 20:47

Bjørn wrote:
> Så er min Kadett sommerklar!

Må jeg have lov at sige tillykke

> Jeg nåede at knække endnu en fjeder på det gamle sæt.. Så efter første
> prøvetur var jeg glad - og det skal jeg også nok blive i længden.

Lever Eibach'erne så op til forventningerne? Og sænker de mere end mine? ;)

> Det virker, nu har jeg også bid i kurver

- Skal du ha' en tur til i 2'eren til sammenligning?

--
Mvh René Lønstrup
min bil: 1985 Toyota MR2 1,6i 16v

Fra : John Sahl

Dato : 30-09-03 21:02

René Lønstrup wrote:
> - Skal du ha' en tur til i 2'eren til sammenligning?

Argh, billeder.. Fjern dem tak

Fra : René Lønstrup

Dato : 30-09-03 21:03

John Sahl wrote:

> Argh, billeder.. Fjern dem tak

_MR_2'eren.. - Hvad tænker du på, din perverse stodder?

Fra : John Sahl

Dato : 01-10-03 06:54

René Lønstrup wrote:

> _MR_2'eren.. - Hvad tænker du på, din perverse stodder?

Den var for oplagt, kunne ikke lade være

Fra : EjS

Dato : 01-10-03 00:08

> Argh, billeder.. Fjern dem tak

Den lader vi sgu stå et øjeblik. ROFL ROFL ROFL ROFL

EjS

Fra : John Sahl

Dato : 01-10-03 06:57

EjS wrote:

> Den lader vi sgu stå et øjeblik. ROFL ROFL ROFL ROFL

Det siges jo at gruppen her er meget social, så hvad
René og Bjørn har kørende kan vi jo kun gætte.

Ud over deres biler

Fra : Ukendt

Dato : 01-10-03 07:35

"René Lønstrup" <news@rel6+1star.dk> skrev i en meddelelse

> Må jeg have lov at sige tillykke

Det skader vel ikke...

> Lever Eibach'erne så op til forventningerne? Og sænker de mere end mine?
;)

Indtil videre er jeg godt tilfreds, men nu kommer jeg også fra halvmugne
fjedre og udslidte dæmpere... Spørg mig om et halvt år når jeg har vænnet
mig til dem :)

Og, ja.. Jeg tror rent faktisk de sænker mere end dine... Men jeg er
selvfølgelig ikke sikker, min forende var jvf. standard sænket 70-75mm, og
så langt op er den i hvert fald ikke kommet. Jeg skyder Eibach'erne til at
have sænket 30-40mm. Mht bagenden er den kommet lidt op, den var sænket 40mm
før. De fjedre var så friske, og havde hævet den lidt fra de vage der blev
pillet af fra 3-4 mdr siden. Så jeg tror rent faktisk at jeg kan have
215/35-16 på... vent og se til foråret ;)

> - Skal du ha' en tur til i 2'eren til sammenligning?

Ja, men det bliver sqtte dig

Men din bil kan jeg vel altid bruge en tur mere i :)