Kører om 1½ time... [Dimmu Borgir og Hypoc~
Fra : Kong Kent

Dato : 30-09-03 09:36

Uha jeg glæder mig. Bilen er fyldt op med brændstof (koster kun 6,80 i
Hjørring p.t.), anlægget et trimmet til fem timers hårdt pumpet metal, og
der er bagt boller og indkøbt sodavand, således provianteringen ikke bliver
noget problem.

Så om knap 1½ time er kl. 12.00, og så lader jeg Toyota raceren få frie
tøjler ned over motorvejen, således vi gerne skulle ramme "Markthalle" i
Hamburg om lidt over fem timer, alt efter om vi finder stedet i første
forsøg, og være klar til en uforglemmelig aften med Dimmu Borgir og
Hypocrisy, som under hele koncerten skal bandes langt væk for ikke at spille
i København og Århus!!!! :(

Oh well. Der skal nok komme en heftig tur-beskrivelse når jeg i morgen
tidlig kommer hjem (skriver den nok først efter et par timer under dynen
*gg*).

Kent Kirkegaard Jensen
www.f1journal.com

Fra : -V-

Dato : 30-09-03 09:47

Kong Kent wrote:
> Oh well. Der skal nok komme en heftig tur-beskrivelse når jeg i morgen
> tidlig kommer hjem (skriver den nok først efter et par timer under
> dynen *gg*).

Jeg glæder mig allerede til at høre mere!

God tur....

-V-

Fra : Carsten

Dato : 30-09-03 13:46

Jeg tager til Malmø d. 28/10 og ser dem ))))
Glæder mig stort!
Carsten

Fra : Kong Kent

Dato : 01-10-03 11:18

> Jeg tager til Malmø d. 28/10 og ser dem ))))
> Glæder mig stort!

Og det kan du også sagtens glæde dig til. Dimmu Borgir sparker røv,
Hypocrisy er ganske simpelt bare klasse-metal, og ... ja, der var et
opvarmningsband der hedder "Norther", og dem blev jeg sq ikke særlig tændt
på at høre. Nok fordi jeg ventede i spænding på at høre Hypocrisy, og se
Peter Tägtgren i egen mandsperson efter 11 års forgudelse af netop dét band
og den mands evner.

Selvom Dimmu Borgir er heeelt oppe lige p.t. i metal-verdenen, og Hypocrisy
ikke har noget nyt album ude, så var der alligevel lige så mange oppe foran
til Hypocrisy som der var til Dimmu Borgir. Det band er altså indbegrebet af
stil og klasse!

Kent Kirkegaard Jensen
www.f1journal.com

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 30-09-03 15:00

"Kong Kent" <kongkentREMOVE@REMOVEanarki.dk> wrote in message
> Uha jeg glæder mig. Bilen er fyldt op med brændstof (koster kun 6,80 i
> Hjørring p.t

6,49 i Vestbjerg (for Blyfri 95)

// Troels

Fra : Peter G

Dato : 01-10-03 14:59

Kong Kent skrev:

> ... og være klar til en uforglemmelig aften med
> Dimmu Borgir og Hypocrisy, som under hele koncerten skal bandes langt
> væk for ikke at spille i København og Århus!!!! :(

Du skal bare kaste et gedehovede i nakken på dem, skal du.

God fornøjelse. Jeg ser frem til anmeldelsen.

--
M.v.h. Peter. Email adresse er gyldig.
Gruppen har en OSS (Ofte Spurgte Spørgsmål).