Info
Fra : Tonny Hansen

Dato : 30-09-03 09:07

Der kommer igen røg ud af skorstenen på Hydrobia.......

Med venlig Hilsen

Tonny Hansen
www.hydrobia.dk

Fra : CK

Dato : 30-09-03 10:03

Fint nok, men turplan på hjemmesiden er tom.

Med venlig hilsen

Claus Kastenskov

Fra : Tonny Hansen

Dato : 30-09-03 16:58

"CK" <ck@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Fint nok, men turplan på hjemmesiden er tom.
>
> Med venlig hilsen
>
> Claus Kastenskov
Hej Claus
Der kommer meget snart en ny turplan. Men indtil da er det planen at der
sejles dagture når nogen har lyst og båden kan fyldes (min. 6 pax) til vrag
omkring Helsingør. Man ringer bare og tilmelder sig, - også såfremt der er
andre spørgsmål.

Tonny Hansen
www.hydrobia.dk

Fra : Tonny Hansen

Dato : 30-09-03 17:19

> [...]
vrag
> omkring Helsingør. Man ringer bare og tilmelder sig, - også såfremt der er

Blot en forglemmelse. Såfremt nogen ønsker at blive kontaktet i forbindelse
med at der er ledige turpladser på Hydrobia, sender i mig bare en mail på
tha@fomfrv.dk

Tonny Hansen
www.hydrobia.dk