Tærter og salater
Fra : Line

Dato : 30-09-03 07:29

Hejsa.

Jeg står for at skal lave en udendørs (brrrrrr...) frokost til ca. 15
personer på lørdag. Jeg har tænkt på at lave nogle tærter og nogle salater,
men jeg har brug for lidt hjælp. Alting skal kunne laves dagen før og skal
kunne tåle at stå ude (i kasser) fra kl. 7 til frokosttid (det udelukker vel
spinat- og persilleretter), og der er højst sandsynligt mulighed for
opvarmning af tærterne, men det er ikke helt sikkert.
Så har I nogle gode forslag til tærter, der kan tåle at blive lavet dagen
før uden at blive bløde og snaskede, ville jeg blive meget glad. Den ene
tærte må gerne være en "fyldig fætter", da folk har løbet rundt udenfor hele
formiddagen, så de er nok godt sultne.
Jeg har desuden tænkt mig at lave broccolisalat m. bacon, rødløg etc. - har
I andre gode salatidéer?

--
Mvh. Line