Jar fil - kør uden dosboks...
Fra : Henrik Stidsen

Dato : 29-09-03 23:31

Jeg har en jar fil jeg meget gerne vil have til at køre uden den knap
så pæne sorte dosboks skal ligge i baggrunden - hvordan gør jeg det ?

Nerd is a word only used by those who can’t pronounce ’Intellectual’.
- http://query.dk/permlink.php?link=1058129898

Fra : Morten K. Hansen

Dato : 30-09-03 07:26

Den 30-09-2003 00:31, skrev Henrik Stidsen:

> Jeg har en jar fil jeg meget gerne vil have til at køre uden den knap
> så pæne sorte dosboks skal ligge i baggrunden - hvordan gør jeg det ?

Du kører den med javaw istedet for java. F.eks:
javaw -jar dinjarfil

--
Mvh / Regards
Morten K. Hansen   http://hansen-winkel.dk/

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 30-09-03 15:00

"Morten K. Hansen" <spam@hansen-winkel.dk> wrote in

> Du kører den med javaw istedet for java. F.eks:
> javaw -jar dinjarfil

Det var jo smart - tak for det :)