Ducati Bi. 916 - 1998
Fra : Peter Rønnqvist

Dato : 29-09-03 22:47

Hejsa alle....

Jeg har i længere tid gået og glædet mig til at købe en SV650'er til næste
sæson. Nu er jeg imidlertidigt kommet i den situation at jeg er ved at købe
bolig i malmø centrum. Hermed åbner selvfølgelig en masse muligher for en
bedre kværn til mindre hårdt beskattede kroner. Jeg har faldet over en Duc
916 bi. fra 1998 til 79.000,- SEK, (ca. 71.000 DKK) Den er i tip top stand.
Da jeg aldrig har overvejet en duc før (qua. brandafgiften i lille .dk ),
har jeg desværre ikke indsamlet så mange oplysninger om 916'eren, let alone
prøvet at køre een. Derfor kunne det være utroligt dejligt at få lidt
feedback om hvordan primadonna'en er at køre på. Den skal stort set kun
bruges til sommerkørsel.... Jeg kan nu også købe en fed sportsbil til
1/3'del

Hygge
Peter

Fra : Jes Vestervang

Dato : 29-09-03 23:07

Peter Rønnqvist wrote:

> [...]
> for en bedre kværn til mindre hårdt beskattede kroner. Jeg har faldet over
> en Duc 916 bi. fra 1998 til 79.000,- SEK, (ca. 71.000 DKK)

Jeg hader Danmark :-|
--
mvh Jes Vestervang

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 29-09-03 23:51

"Jes Vestervang" <jes@royal.flof.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg hader Danmark :-|
> --
> mvh Jes Vestervang

- Jeg hader Sverige !

Mvh
Jesper

Fra : Hans Joergensen

Dato : 30-09-03 09:46

Jesper Hedegaard wrote:
> - Jeg hader Sverige !

Jeg hader svenskere ...

// Hans
Projekt Russer status: http://gallery.nathue.dk/2003-09-27_2/
--
Sidevogn til Russer MC (Ural/Dnepr) samt militær-udstyr til denne
købes for rimelig pris!

Fra : Jes Vestervang

Dato : 30-09-03 20:46

Jesper Hedegaard wrote:

> - Jeg hader Sverige !

Lande stinker
--
mvh Jes Vestervang

Fra : Flemming Nyboe

Dato : 30-09-03 04:47

"Jes Vestervang" <jes@royal.flof.dk> wrote in message
> Jeg hader Danmark :-|

Så flyt

--
VH Flemming Nyboe

Fra : N/A

Dato : 30-09-03 20:45

Fra : Jes Vestervang

Dato : 30-09-03 20:45

Flemming Nyboe wrote:

> Så flyt.

Det er skam slet ikke usandsynligt :-|
--
mvh Jes Vestervang

Fra : Hekto

Dato : 29-09-03 23:15

In article <bla983$2ua3$1@news.cybercity.dk>, Peter Rønnqvist says...
> [...]
> feedback om hvordan primadonna'en er at køre på. Den skal stort set kun
> bruges til sommerkørsel.... Jeg kan nu også købe en fed sportsbil til

Dumme skid! ;0)
Har lige i sommers besøgt nogle pensionister der flyttede derover fra
DK. De har lige købt en stor Mercer! Den gik ikke på folkepensionen i
DK.
Forhåbentlig kan man selv flygte derover, når man (forhåbentlig) skal
på efterløn!

Prøv www.ducati.dk
--
/Hekto

Ducati Pantah 600 SL + Suzuki LS650 + GS450E Til Salg!
www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto - hekto.nospam@hekto.dk
http://dfm.nathue.dk/Hekto ... What about www.mc-portalen.com ?

Fra : Bjørn S

Dato : 30-09-03 07:27

Peter Rønnqvist wrote:

> Da jeg aldrig har overvejet en duc før (qua. brandafgiften i lille .dk ),
> har jeg desværre ikke indsamlet så mange oplysninger om 916'eren, let alone
> prøvet at køre een.

Husk, ingen køb uden prøvekørsel !
Men inden du forelsker dig for vildt i den, var det måske en ide at
undersøge forsikringspriser, de skulle være god til at hente ind endel af
de tabte afgifter der
Hvis du søger tilbage via google og gruppen her på Sverige+forsikring vil
der nok dukke op nogle tråder om emnet.

--
/Bjørn

Fra : Bo

Dato : 30-09-03 09:17

> bolig i malmø centrum. Hermed åbner selvfølgelig en masse muligher for en

www.flyttilsverige.dk

og husk lige forsikringen!

bo-gsxR

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 30-09-03 16:38

Store problemer. At vælge imellem en SV650 og en 916. Gid jeg havde lignende
problemer

Har desværre ingen erfaringer med Duc.

Held og lykke

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : D@n Dethlefsen

Dato : 30-09-03 18:01

Peter Rønnqvist wrote:
> [...]
> primadonna'en er at køre på. Den skal stort set kun bruges til
> sommerkørsel.... Jeg kan nu også købe en fed sportsbil til 1/3'del

Duc 916 BIP fra 98` til 71.000 kr.-, føj, når nu jeg har givet 151.000 kr.-
for min 748 BIP fra samme årgang.
Du skal prøve modellen (748/916/996/998) før du køber det er en mc med en
meget sportslig siddestilling, enten vil du elske det eller hade det. Hvis
det skulle gå dig ligesom mig så er du sgu fortabt, jeg elsker det, den
sjoveste mc jeg har ejet endnu.
Min erfaring indtil nu er at Ducati`en ikke kræver mere pasning end de
japaner cykler jeg har haft, jeg bruger min næsten hver dag til at køre til
& fra arbejde på, om fylder faktisk kun benzin/dæk og normale sliddele på.
Service er dyrt hvis du skal have det lavet på et værksted da især
ventiljusteringer er meget bøvlet, men det det er heller ikke mere indviklet
end man kan gøre det selv m.h.a. af en Ducati værkstedsbog.
Hvis du skulle have flere spørgsmål til en af verden`s fedeste mc`er så
spørg.

--
Dan - DMCN#561
(Ducati 748 + MZ TS250/2)

Fra : Brian Laursen

Dato : 01-10-03 22:39

"Peter Rønnqvist" <dsl84780@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> feedback om hvordan primadonna'en er at køre på. Den skal stort set kun
> bruges til sommerkørsel.... Jeg kan nu også købe en fed sportsbil til

Og husk lige at hvis du kører mere end 30 km/t for stærkt så ryger pappet...
Så kan manjo gøre op om det er der værd at eje en mc i sverige???

Brian W.

Fra : Bo-gsxR

Dato : 02-10-03 14:21

> Og husk lige at hvis du kører mere end 30 km/t for stærkt så ryger
pappet...
> Så kan manjo gøre op om det er der værd at eje en mc i sverige???

det gør det jo nok også snart i dk

bo-gsxR