Fragt fra USA
Fra : Martin Kiefer

Dato : 29-09-03 21:58

Hej

Jeg skal have sendt en pakke fra USA til Danmark. Jeg har prøvet kigge på
USPS's hjemmeside, men der er pakken for stor til deres "economy surface"
hvilket vil sige mere end de 44lbs de tillader.

Og DHL, UPS og FedEX vil åbenbart kun sende pakken med fly så prisen kommer
langt op over 300$ hvilket er mere end hvad jeg har lyst til at betale.

Så er der evt. nogen af jer herinde der kender til et firma der sender
pakker fra USA til Danmark til en billig penge?

Martin Kiefer
www.kiefer.dk

Fra : Peter Fjelsten

Dato : 29-09-03 23:27

Martin Kiefer skrev i Message-ID:
<3f789bf7$0$32533$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>:

> Så er der evt. nogen af jer herinde der kender til et firma der sender
> pakker fra USA til Danmark til en billig penge?

BAX/Global sender også med fly, men de er de billigste jeg har set fra
USA med en leveringstid på 3-5 dage.

Du skal dog have 32 kg for det bliver billigt pr. kg. - men det lyder
til det ikke er noget problem.

--
<author> Peter Fjelsten </author>
<e-mail validity> yes </e-mail validity>

Fra : Nico de Jong

Dato : 30-09-03 05:46

> Så er der evt. nogen af jer herinde der kender til et firma der sender
> pakker fra USA til Danmark til en billig penge?

Jeg har brugt Mahé et par gange. Du bruger gerne consolidering = 1 fyldt
container ad gangen. SVJH ligger deres priser på omkring 1/4 af DHL, men det
tager op til en uge

Nico