hjælp til sygate
Fra : Ukendt

Dato : 29-09-03 19:30

Hej

Jeg er begyndt at bruge sygate firewall og har fået en alert med flg tekst i
loggen

a Code Red attack from outside is detected hvad betyder det

MVH
Kim

Fra : Brian R. Jensen

Dato : 29-09-03 19:37

"Futte" <vieker ikke> skrev i en meddelelse
> Jeg er begyndt at bruge sygate firewall og har fået en alert med flg tekst
> loggen
>
> a Code Red attack from outside is detected hvad betyder det

At din maskine er blevet "testet" af en Code Red orm.

/Brian

Fra : Troels Vognbjerg

Dato : 29-09-03 20:16

Brian R. Jensen wrote:

> At din maskine er blevet "testet" af en Code Red orm.

http://www.microsoft.com/technet/treeview/default.asp?url=/technet/security/virus/codered.asp
for at få lidt information om code red. Det er dog utroligt at code red
stadig er der ude, den er da ved at havde et par år på bagen.

Fra : Ukendt

Dato : 29-09-03 20:17

OK har fået 7 forsøg inden for den sidste time