Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Hjæælp Søges til Minolta S404/flascard
Fra : MARTIN MADSEN

Dato : 29-09-03 19:18

Mit kamera er "gået ned" (Hmmmm...... det lyder som windows)

Jeg kan ikke få hul igennem til mit flaschard og mit kamera siger det ikke
kan formatere det.

HVAD GØR JEG !!

Jeg har dog prøvet det før , der lånte jeg bare et andet kamera og det
kunne underlig nok godt formatere kortet. (det har jeg pt. bare ikke
mulighed for lige nu)

Kortet er et 256 MB. POI COMPAET Flash kort

Fra : Benny Mortensen

Dato : 29-09-03 23:30

"MARTIN MADSEN" <dr.peps@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> mulighed for lige nu)
>
> Kortet er et 256 MB. POI COMPAET Flash kort

Hej Martin

Hvis du har en kortlæser, eller kender en der har, så prøv i denne. Ellers
må du jo se om ikke der stadig er garanti på kortet. 256 mb, så er det vel
ikke så pokkers gammelt.

M.V.H.....Benny..