Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hurtig fremkaldelse af digitale billeder?
Fra : Kenneth Darling Soer~

Dato : 29-09-03 18:33

Hvilke labs (online eller i Kbh) kan fremkalde og levere digitale billeder på
en dag eller max. to?

Merlin leverer på ca 7 dage, Pixum på 3-4 dage men det er ikke hurtigt nok til
den her omgang billeder...

(En søgning på "hurtig fremkaldelse" i Google gav ingen resultater og jeg
mindes ikke at have læst om lige præcis det emne her i gruppen..)

--
Regards / Med venlig hilsen
Kenneth

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 29-09-03 19:54

Kenneth Darling Soerensen <dont@sp.am> skrev :

>Hvilke labs (online eller i Kbh) kan fremkalde og levere digitale billeder på
>en dag eller max. to?

http://www.bingofoto.dk/ kan i nogle af deres butikker, kig under
butiksoversigt.
--
Knud

Fra : -Thomas H-

Dato : 29-09-03 20:02

"Kenneth Darling Soerensen" <dont@sp.am> skrev i en meddelelse
> [...]

> (En søgning på "hurtig fremkaldelse" i Google gav ingen resultater og jeg
> mindes ikke at have læst om lige præcis det emne her i gruppen..)

Jeg kan anbefale foto.opasia.dk. De har kampange pris på 10x15 til 0,99 pr.
stk.

Jeg fandt der her fra deres hjemmeside hvor de skriver lidt om leveringstid:

Forsendelses- og leveringspolitik
Vi påbegynder fremkaldelsen af din ordre straks efter modtagelse af
betalingsgodkendelsen. Vi garanterer, at din ordre sendes straks efter endt
produktion. Produktionstiden er maksimum 3 arbejdsdage.

Jeg har selv prøvet dem og var yderst tilfredse med dem..

Med Venlig Hilsen
Thomas H.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 29-09-03 20:23

"-Thomas H-" <condor-9@mail.xx> skrev :

> [...]

>betalingsgodkendelsen. Vi garanterer, at din ordre sendes straks efter endt
>produktion. Produktionstiden er maksimum 3 arbejdsdage.

Og så er nemt gået fire - fem dage...

Der er vel næppe nogen onlineservice, der kan levere på max. to
dage, medmindre man kan aftale afhentning.
--
Knud

Fra : Jakob

Dato : 29-09-03 22:19

colorgruppen på Esplanaden.
To timer - 37 billeder = 100kr... evt. med hvid kant -det ser rigitg godt ud

det er vel det hurtigste.

/Jakob

Fra : Kenneth Darling Soer~

Dato : 30-09-03 11:27

"Jakob" <jakobHADER@SPAM.koesters.dk> wrote in

> colorgruppen på Esplanaden.
> To timer - 37 billeder = 100kr... evt. med hvid kant -det ser rigitg
> godt ud
>
> det er vel det hurtigste.

Ja, jeg har før brugt Colorgruppen med rigtig godt resultat, og de er hurtige,
men den pris du nævner må være for analoge billeder, for deres pris for det de
kalder Pressebilleder i 10x15 cm er 6 kr plus moms pr. stk - jeg har lige
ringet og spurgt. Eller?..

Fra : Jens Christensen

Dato : 29-09-03 20:10

"Kenneth Darling Soerensen" <dont@sp.am> wrote in message
> Hvilke labs (online eller i Kbh) kan fremkalde og levere digitale billeder

> en dag eller max. to?

Japanphoto kan gøre det på en time...det kan de i hvert fald i Aalborg, så
mon ikke også de kan i Kbh.?

--
Mvh.
Jens Christensen

Fra : Mark Beaumont

Dato : 30-09-03 00:14

Kenneth Darling Soerensen wrote:
> Hvilke labs (online eller i Kbh) kan fremkalde og levere digitale
> billeder på en dag eller max. to?

Prøv Fotom@il på http://www.billedbutikken.dk

Hvis de har dine billedefiler inden kl. 16.00, sender de billederne
til dig med posten samme dag.

Vh Mark

Fra : Lyngby Billed Center

Dato : 30-09-03 07:30

"Kenneth Darling Soerensen" <dont@sp.am> skrev i en meddelelse
> Hvilke labs (online eller i Kbh) kan fremkalde og levere digitale billeder

> en dag eller max. to?

Hej Kenneth

Kig forbi Lyngby BilledCenter, vi kan lave det mens du venter eller hvis du
mailer dine filer til os, så er de klar når du kommer (kan også poste dem).
Har du meget kan vi oprette en FTP-konto til dig.

Mvh.
Henrik Schwarz
Lyngby BilledCenter
45930101
butik@lyngbybilledcenter.dk

Ps. Ellers prøv www.digitalfotoservice.dk

Fra : Kenneth Darling Soer~

Dato : 01-10-03 06:54

Kenneth Darling Soerensen <dont@sp.am> wrote in

> Hvilke labs (online eller i Kbh) kan fremkalde og levere digitale
> billeder på en dag eller max. to?

Tak for alle svarene!