To partitioner og kompression af OE
Fra : Anders Jakobsen

Dato : 10-04-01 16:21

Hej.

Jeg har brug for at wipe min HD helt ud og lave en nyinstallation af OS9 og
har et par spærgsmål i forbindelse hermed:

Jeg vil udrydde ALT fra den ene partition af min HD. Kan det lade sig gøre
med en fuldstændig ren installation på denne ene halvdel uden at det berører
den anden? Jeg ved godt at der nok ryger nogle udvidelser fra de programmer,
som er på anden halvdel, men så må jeg bare installere de programmer igen

For at dobbeltsikre mig vil jeg komprimere folderne i OE og sende dem til
min iDisk, så jeg ikke risikere noget med dem (hvis noget skulle gå galt).
Hvordan er det lige jeg gær det og mere vigtigt: Hvordan pakker jeg det op
igen?

Anders

Fra : Anders Jakobsen

Dato : 10-04-01 20:25

in article B6F8F177.5F1E%newton@os.dk, Anders Jakobsen at newton@os.dk wrote
on 4/10/01 17:20:

> [...]
> Hvordan er det lige jeg gær det og mere vigtigt: Hvordan pakker jeg det op

Jeg kan da ikke tro at der ikke er nogen, der ved dette her hva?

Anders

Fra : Jan Oksfeldt Jonasen

Dato : 10-04-01 21:17

Anders Jakobsen <newton@os.dk> wrote:

> Jeg kan da ikke tro at der ikke er nogen, der ved dette her hva?

Det er der da, men dette er også en nyhedsgruppe ikke mac-help-hotline,
hvorfor man ikke kan forvente at få svar inden for 3 timer.
Svar: 1) Ja, det kan det.
2) Med det samme program du komprimere den med. Søg "compression"
på versiontracker.

--
Mvh/re Jan Jonasen
jonasen (at) it (dot) dk

You'll get two operating systems in one! (Kommende reklame slogan)