Ønskes: leverandør af reklameartikler
Fra : Rikke Steen

Dato : 29-09-03 17:31

Kære nyhedsgruppe
Jeg leder efter en fast leverandør af reklameartikler med individuelt tryk
til virksomheder, såsom kuglepenne, ligthere, nøgleringe, caps mv.

Med venlig hilsen
Rikke Steen
steen@nork.auc.dk

Fra : Casper Bang

Dato : 29-09-03 17:48

> Kære nyhedsgruppe
> Jeg leder efter en fast leverandør af reklameartikler med individuelt tryk
> til virksomheder, såsom kuglepenne, ligthere, nøgleringe, caps mv.

Jeg er selv før blevet foreslået
http://www.ekohus.dk/reklameFrame.html
Selv om jeg aldrig har prøvet dem

Fra : Elhauge

Dato : 29-09-03 18:05

"Rikke Steen" <steen@nork.auc.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

1 Du har crossposted vildt !
2. Dk.erhver.direkte-salg er ikke beregnet på tilfældige
reklamer !

Læs evt. mere på http://www.usenet.dk

Venligst
Elhauge

Fra : MLM Success

Dato : 30-09-03 15:30

> [...]
> Jeg leder efter en fast leverandør af reklameartikler med individuelt tryk
> til virksomheder, såsom kuglepenne, ligthere, nøgleringe, caps mv.

Kik i telefinbogen under reklameartikler.
Dette er ikke det rette sted at spørge.

Martin

---

Fra : Claus O

Dato : 30-09-03 19:05

"MLM Success" <martinloevenfeldt@spamcop.net> wrote

> Kik i telefinbogen under reklameartikler.
> Dette er ikke det rette sted at spørge.

Hvad er det for en FIN telebog?
Måske en søgning på eks. jubii/yahoo (katalog) eller
evt. google vil give mere information end den fine bog du nævner?