Vladimir Cosma's: Michél Strogoff cd ønske~
Fra : Dennis Sorensen

Dato : 29-09-03 14:36

Hejsa.

Efter den hurtige og gode hjælp jeg har fået herinde i dag, vil jeg vil
prøve mit luck en gang til.

Leder efter musikken fra Michél Strogoff tv mini-serien fra sidst i 70'erne
/ først i 80'erne (også Michael Strogoff, eller Zarens kurer (som jeg mener
den hedder på dansk) ).

Det er Vladimir Cosma der har skrevet musikken, men mit problem er at jeg
ikke kan finde cd'en nogen steder.

Har prøvet alle mulige steder (incl. Amazon.fr samt special butikker på
nettet), men uden held. Det eneste sted de havde den - var en kopieret cd
til 50 Euro.
Det synes jeg var lige lovligt meget.

Så jeg vil høre, om der er nogen, der har kendskab til - hvor man kan skaffe
musikken ?!

Mvh, Dennis