Beocom 600 indkodning af tlf numre??
Fra : Allan Hansen

Dato : 29-09-03 14:14

Hej alle!
Jeg har erhvervet mig en Beocom 600, og vil i den forbindelse gerne have
indkodet nogle numre på speeddial tasterne er der nogen som ved hvordan det
sker ? og vil poste det i denne gruppe? håber det meget!

Med venlig hilsen

Allan Siig

Fra : jh

Dato : 30-09-03 09:04

Manual: http://hufflepuff.opasia.dk/pub/tdc/selvbetjening/pdfupload/

--
_________________
Med venlig hilsen

Me represento solamente

Fra : Allan Hansen

Dato : 30-09-03 10:04

"jh" <jaho@dennetekstskalfjernesmail.dk> skrev i en meddelelse
> "Allan Hansen" <ah46271FJERN@stud.hha.dk> wrote in message
> Manual: http://hufflepuff.opasia.dk/pub/tdc/selvbetjening/pdfupload/

Tak for det Jakob! det jo et kanon link!
Nu kan jeg drage nytte af den gamle tlf.
Endnu en gang tak
Med venlig hilsen

Allan Hansen

Fra : jh

Dato : 02-10-03 08:59

"Allan Hansen" <ah46271FJERN@stud.hha.dk> wrote in message
> Tak for det Jakob! det jo et kanon link!
> Nu kan jeg drage nytte af den gamle tlf.
> [...]

Jamen, det er skam også en dejlig telefon.

--
Med venlig hilsen

Me represento solamente