FIFA 2004 - releasedato (PC)?
Fra : Thomas W.

Dato : 29-09-03 09:56

Nogen der har et link til hvornår spillet kommer til PC herhjemme?

/Thomas

Fra : David Lebech

Dato : 29-09-03 11:39

"Thomas W." <tw_dk[FJERN]@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Nogen der har et link til hvornår spillet kommer til PC herhjemme?

Oktober er det eneste, der står på deres hjemmeside:
http://www.easports.com/games/fifa2004/pccd.jsp

Mvh
David Lebech

Fra : Thomas W.

Dato : 29-09-03 15:11

"David Lebech" <lebechREMOVETHIS@privat.dk> wrote in message
> "Thomas W." <tw_dk[FJERN]@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> >

> Oktober er det eneste, der står på deres hjemmeside:
> http://www.easports.com/games/fifa2004/pccd.jsp

Takker.

/thomas

Fra : rane

Dato : 29-09-03 19:27

On Mon, 29 Sep 2003 10:55:49 +0200, "Thomas W."
<tw_dk[FJERN]@hotmail.com> wrote:

>Nogen der har et link til hvornår spillet kommer til PC herhjemme?

Mener jeg har læst at det skulle udkomme 1 uge før release af Pro
Evolution Soccer 3 til PC ;)

Fra : Mark

Dato : 30-09-03 09:05

On Mon, 29 Sep 2003 20:26:59 +0200, rane <nada@adasf.com> wrote:

>Mener jeg har læst at det skulle udkomme 1 uge før release af Pro
>Evolution Soccer 3 til PC ;)

Jep, men DAMN, hvor bliver det overskygget af Pro Evo 3 :)..

VH
Mark,
der fryder sig over at FIFA endelig får konkurrence, og endda
konkurrence som FIFA ikke kan nå til sokkeholderne.

Fra : rane

Dato : 30-09-03 15:15

On Tue, 30 Sep 2003 10:05:03 +0200, Mark <markonegri@it.dk> wrote:

>Jep, men DAMN, hvor bliver det overskygget af Pro Evo 3 :)..

Ups, jeg mente faktisk 1 uge EFTER release af PES3 - gør jo ikke fifas
chancer større ;)

Men jeps, PES3 kommer til at styre 100x mere i forhold til FIFA.

Fra : Kim Sørensen

Dato : 30-09-03 08:07

> Nogen der har et link til hvornår spillet kommer til PC herhjemme?

Ifølge EA's egen releaseliste bliver det den 6. nov i DK.

http://www.ea.dk/dynpage_v1.asp?page_id=283

/Kim

---

Fra : Thomas W.

Dato : 30-09-03 08:26

"Kim Sørensen" <kims@abk.auc.dk> wrote in message

> Ifølge EA's egen releaseliste bliver det den 6. nov i DK.
>
> http://www.ea.dk/dynpage_v1.asp?page_id=283

Mange tak.

/THomas

Fra : Thomas W.

Dato : 30-09-03 10:10

> Ifølge EA's egen releaseliste bliver det den 6. nov i DK.
>
> http://www.ea.dk/dynpage_v1.asp?page_id=283

Et supplerende spørgsmål: Jeg spørger fordi jeg skal bruge spillet i
arbejdsmæssig sammenhæng, nu og her. Da jeg aldrig har spillet nogen af
FIFA-spillene, kunne jeg godt tænke mig at høre, om der er nævneværdige
forskelle på udgaverne? Grundlæggende går jeg ud fra, at spillet er næsten
ens - turneringer og spillere er vel nye, men _hvordan_ man spiller og hvad
spillet grundlæggende går ud på, er vel det samme?

/Thomas

Fra : rane

Dato : 01-10-03 09:17

On Mon, 29 Sep 2003 10:55:49 +0200, "Thomas W."
<tw_dk[FJERN]@hotmail.com> wrote:

>Nogen der har et link til hvornår spillet kommer til PC herhjemme?

iflg. spilzonen.dk så er release-datoen udskudt endnu 1 uge, så den nu
er 6. november