Sammensætning af kosten???
Fra : Heidi Bojsen

Dato : 29-09-03 09:11

Hej allesammen.

Har ikke før skrevet noget synderligt herinde, men læser ofte med. Nu har
jeg brug for hjælp.
Har hentet det program spoi anbefalde og det er også ganske udemærket, synes
dog der er lidt mangler.
Men fandt ud af at jeg spiser meget fedtfattigt, i følger programmet er det
max 10 % af det daglige mad der kommer fra fedtet og kcal er jeg også ok
tilfreds med. Ligger mellem 1500 og 1800 (har før fået udregnet at jeg
skulle have 2100 for at tabe mig).
Nu kommer mit spørgsmål. Det er alt det der går godt i min kostomlægning,
men hvis jeg kigger på sammenhænge mellem proteiner og kulhydrater, går det
knapt så godt. Får for mange kulhydrater og for lidt proteiner. Betyder det
meget når jeg taber mig, da jeg er tilfreds med min kost som den er nu?
Har da også tabt 2½ kg på 3 uger, hvor kosten er det samme som nu efter jeg
er begyndt at bruge det program. Jeg vil gerne tabe mig ca 15 kg.

Hilsen
Heidi Bojsen

Fra : mus

Dato : 29-09-03 17:00

"Heidi Bojsen" <Heidi.bojsen@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
jeg
> er begyndt at bruge det program. Jeg vil gerne tabe mig ca 15 kg.

Hmm jeg følger DDV og min Fedtprocent er helt oppe oppe på 25-40 % hmm er
det ikke underligt. kulhydrater mellem 36-50.
Men je taber mig faktisk heller ikke af det selv om jeg følger planen nøje.

LN