compaq start
Fra : Niels B Johansen

Dato : 29-09-03 07:12

hejsa
nogen der er dus med en proliant 1200 server ?
den har stået stille i et par måneder men ville så have gang iden igen men
nej den booter op som om der ingen styresystem er på den jeg prøver så at
køre rep ind for nt4 men kommer så at siger der ingen disk er, der er ingen
lys i de tre diske det mener jeg at der var såe kan det være diskkontroller
der er stået af eller en disk ?
kan ikke lige se hvordan jeg skal kontrollere det.
nogen forslag udover at købe en ny :)

--
Med Venlig Hilsen

Niels Brinch Johansen
NBJ@VESTJYSK.DK

_______________
Vi gør opmærksom på, at denne e-mail kan indeholde fortrolig information.
Hvis De ved en fejltagelse modtager e-mailen, beder vi Dem venligst
informere afsender om fejlen ved at bruge svar-funktionen. Samtidig beder vi
Dem slette e-mailen i Deres system uden at videresende eller kopiere den.
Selv om e-mailen og ethvert vedhæftet bilag efter vores overbevisning er fri
for virus og andre fejl, som kan påvirke computeren eller it-systemet, hvori
den modtages og læses, åbnes den på modtagerens eget ansvar. Vi påtager os
ikke noget ansvar for tab og skade, som er opstået i forbindelse med at
modtage og bruge e-mailen.
Please note that this message may contain confidential information. If you
have received this message by mistake, please inform the sender of the
mistake by sending a reply, then delete the message from your system without
making, distributing or retaining any copies of it.
Although we believe that the message and any attachments are free from
viruses and other errors that might affect the computer or IT system where
it is received and read, the recipient opens the message at his or her own
risk. We assume no responsibility for any loss or damage arising from the
receipt or use of this message.