GRUPPE;o) Har brug for hjælp.....
Fra : targetman

Dato : 29-09-03 06:29

Jeg vil nu gå i gang med et vægttab,

Jeg tager ti hårde kilo, og jeg har brug for lidt støtte og opmuntring.

Til de søde tanter som vil give mig løftede pegefingre, vil jeg sige pænt:

"Vær sød at lade mig gøre det på MIN måde"

Jeg tager ti kilo, på puler og på frugt, for der skal altså noget regulær
kost ind.

Så tager jeg en pause på et par uger, uden at gå amok, og så igen, ti kilo.

Så samme mønster, nu bare med 5 kilo

Der skal tabes 55kg

Fra : MorTil3

Dato : 29-09-03 07:00

> Jeg tager ti kilo, på puler og på frugt, for der skal altså noget regulær
> kost ind.

Hvad er puler??
> Der skal tabes 55kg

Ja, så kan du også roligt gå i gang... Pøj pøj

Birgit

Fra : KatjaStrofen

Dato : 29-09-03 08:52

"MorTil3" <flynderborgens@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad er puler??

Måske pukler - det kan godt falde ind i konteksten.. men ellers har jeg
intet forslag :)

Katja - som også tænkte "ahva?"

Fra : KatjaStrofen

Dato : 29-09-03 10:10

"KatjaStrofen" <katja@katjastrofenremove.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> regulær

> Måske pukler - det kan godt falde ind i konteksten.. men ellers har jeg

Aha - jeg retter lige mig selv!

Der skal selvfølgeligt stå på pulVer og på frugt!!
katja

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 29-09-03 07:00

"targetman" <dsl92130@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg vil nu gå i gang med et vægttab,

Held og lykke med det!

> "Vær sød at lade mig gøre det på MIN måde"

Kan vi hindre dig? *S*

> Jeg tager ti kilo, på puler og på frugt, for der skal altså noget regulær
> kost ind.

Øhhhh...... puler og frugt? *S*

Mvh. Lisbeth

Fra : Katja Law

Dato : 29-09-03 18:09

Det lyder til at du har taget din beslutning og det er jo det første og
største skridt, så tillykke med det.

Du skriver ikke om du har tænkt dig at dyrke motion ved siden af. Det vil
unægteligt få det til at gå¨lidt hurtigere og det kan du jo fortsætte med
når du holder "pause" af og til.

Jeg ønsker dig masser af held og lykke. Bare hæng i.

Kærlig hilsen
Katja (ikke strofen

Fra : KatjaStrofen

Dato : 29-09-03 19:00