BF1942 Forgotten hope
Fra : Ivan G

Dato : 28-09-03 23:58

Hej Alle.

Har hentet dette mod til BF1942, da det jo lyder godt. Har installeret først
"main"-delen og herefter map-packen. Men hvordan skal modden "aktiveres"?
Jeg har prøvet at starte BF1942 for at se om der lå ekstra maps, men det gør
der ikke. Der fremkommer ikke et nyt icon? Deres hjemmeside har ingen faq
eller lignende. Er der en venlig sjæl der kan hjælpe?

Fra : Brian Lund

Dato : 29-09-03 00:29

> [...]
gør
> der ikke. Der fremkommer ikke et nyt icon?

Hvad med at gå ind under "Custom game" og vælge den nye mod og trykke
"activate"?

Brian

Fra : Ivan G

Dato : 29-09-03 01:48

.. Der fremkommer ikke et nyt icon?

> Hvad med at gå ind under "Custom game" og vælge den nye mod og trykke
> "activate"?
>

> Brian

takker