Indsigelse
Fra : Fuzzbox

Dato : 28-09-03 23:55

Hej allesammen

Hvordan laver man en insigelse mod et tele firma (Tele2)

Jeg føler at de tager mig noget så grusomt ved røven.
De har sendt mig en regning for ADSL fra den 3/9-03
for en hastiged der hedder 256/1024 men de har ikke
fratrukket de første 16 dage hvor det ikke virkede +
de leverer ikke den hastighed jeg har bestilt, jeg får
kun det kvarte = 128/256
jeg skulle have været konveteret den 1/9-03 men
jeg måtte undvære internet i 16 dage før de fik det
lavet. Og da det endelig virkede kørte det kun med kvart hastighed.

Så mit spørgsmål er: Kan jeg gøre noget? Jeg nægter at betale den regning.
Fuzzbox

Fra : Andreas Plesner Jaco~

Dato : 29-09-03 00:03

In article <bFJdb.716$Cq3.128@news.get2net.dk>, Fuzzbox wrote:

> Så mit spørgsmål er: Kan jeg gøre noget? Jeg nægter at betale den regning.

Har du kontaktet Tele2 til at starte med?

--
Andreas Plesner Jacobsen | There is a 20% chance of tomorrow.

Fra : Fuzzbox

Dato : 29-09-03 00:09

"Andreas Plesner Jacobsen" <apj@daarligstil.dk> skrev i en meddelelse

> Har du kontaktet Tele2 til at starte med?
>
> --
> Andreas Plesner Jacobsen | There is a 20% chance of tomorrow.

Ja, jeg har mange gange talt med dem telefonisk, både omkring manglende
forbindelse og hastighed.

Sidste gang jeg talte med dem sagde jeg at nu kunne det være nok, jeg vil
ikke betale den regning.
Kvinden sagde at hun vil sende en mail videre i systemet.

Mvh Fuzzbox

Fra : David T. Metz

Dato : 29-09-03 09:57

Fuzzbox skriblede:

> [...]
> vil ikke betale den regning.
> Kvinden sagde at hun vil sende en mail videre i systemet.

Hvis det ikke hjælper er det teleankenævnet du kan gå videre til:
http://www.teleanke.dk/

David

http://flash.to/oe-quotefix/
Fix lange links og signaturadskiller:
http://support.microsoft.com/?kbid=331923

Fra : Fuzzbox

Dato : 29-09-03 12:07

"David T. Metz" <dtm.ioa@cbs.dk> skrev i en meddelelse
> Fuzzbox skriblede:

> Hvis det ikke hjælper er det teleankenævnet du kan gå videre til:
> http://www.teleanke.dk/

Mange tak for svaret.

Mvh
Fuzzbox