Blueflame udst.
Fra : Oliver Bruchhaus

Dato : 28-09-03 23:19

Jaaa...
Tænkte jo nok at Emil ville kigge med..

En der kender lidt links til lidt info om dette udst.?
Evt. danske forhandlere, og hvad der ellers er værd at vide om mærket..

Kører dyret godt med udstødningen emil?
Og er du tilfreds med den??

--
Med venlig hilsen:

--==>Oliver Bruchhaus<==--
Honda Hornet 600
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=294
--==At køre 30 km/t ind i en mur svarer til at hoppe ud fra 2. sal!!!==--
--==Take care out there...==--

Fra : Allan Christiansen

Dato : 29-09-03 07:36

http://sportsmc.dk/

> Evt. danske forhandlere, og hvad der ellers er værd at vide om mærket..
Ehm ;) http://sportsmc.dk/

Allan
U600 A.K.A Das Boot

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 29-09-03 07:47

Oliver Bruchhaus wrote:
> [...]
>
> En der kender lidt links til lidt info om dette udst.?
> Evt. danske forhandlere, og hvad der ellers er værd at vide om

Hej.

En Hornet skal da have en Streetfighter dobbelt udstødning på !

Det har www.louis.de til den
http://louis4.louis.de/katalog/pages/483.pdf
best.nr: 10026998 til 405,- Euro = 3041,25 Kr inkl. forsendelse.

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Tommy Fer Christense~

Dato : 29-09-03 16:40

"Oliver Bruchhaus" <hayabusa@FJERNMIGtiscali.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> En der kender lidt links til lidt info om dette udst.?
> Evt. danske forhandlere, og hvad der ellers er værd at vide om mærket..

Nu hedder jeg godt nok ikke Emil... meeen

Jeg har en selv en titanium oval blueflame, ca pris 2500,-

Den er jeg ovenudtilfreds med, den har en god finish, lyden er sprød.. men
ok, sådan er det med en VFR

Syntes at monteringen var relativ nem. Desuden kan man stadig montere
original udstødning (VFR400, har sammen svejst udstødnign originalt, så det
kræver at der bliver leveret diverse samlinger med for at få det hele til at
gå op.)

Om den går godt med den, tjae, hvis du dysser den til det, så skal den nok
gå godt..

mvh Tommy Fer
VFR400R

Fra : Ninja Rider

Dato : 29-09-03 22:35

Hejsa

Oliver Bruchhaus wrote:

>Tænkte jo nok at Emil ville kigge med..

Self!

www.sportsmc.dk

>Kører dyret godt med udstødningen emil?
>Og er du tilfreds med den??

Ja, jeg er oven ud tilfreds med den!
Den har en KANONT fed lyd på en R4 motor. Den lyder Meget som en
Akrapovic potte. Lyden er ca lige så høj.
Jeg har købt en Oval med 2 afgange i Farvet Titanium. Der udover har jeg
fået Powerport i den. Det er så jeg kan sætte en prop i den, og så er
den gade godkendt.
Den er SUPER hvis man skal køre langt. Så kan larmen godt blive for
meget. Den lamer mindre end den orginale i tomgang når der er lukket for
porten!
Jeg prøver lige at få smidt lidt billeder af systemet op i på en server
i morgen.

Nå, til sagen igen. Jeg modtog potten efter lidt leverings problemer fra
Blueflame i UK. Den er overraskende godt lavet til prisen. Der er en
link pipe med til den, så det var bare at løsne ophænget på den gamle,
og et spændebånd nede i kåben, så var den gamle afmonteret. Den nye
skulle lige samles ope ved potten med et spændebånd og ellers samme sted
som den orginale i kåben. Den passede 100% sammen i første forsøg. Dvs.
at monteringen tog 5min.
Jeg er rimeligt sikker på at den har bedre ydelse når jeg får taget mig
sammen og får en power comander eller en Tunings ECU. (man kan jo købe
org. tunings kit til min, med Computer, knaster, ventiler og fjedre,
samt div special pakninger)
Men ellers er jeg tilfreds med den. Jeg vil se om jeg kan få lavet en
lyd optagelse fra den på et tidspungt!

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/gallery.asp?gid=329

Men jeg kan klart anbefale sådan en potte!

Mvh Emil
--
http://Kawasaki.ZX-6R.636.Ninja.dk
Scream if you wanna go faster....