Johnny L Johnny O
Fra : duro

Dato : 28-09-03 22:31

Hej
Hjælp, har fået et spørgsmål fra min datter som jeg ikke kan svare på.
Kender godt sangen men .... - Hvem var det lige der sang og hvilken plade
titel skal jeg spørge efter???

Der bliver sunget:
johnny L johnny O johnny V E S
johnny johnny johnny WHA? johnny loves me
johnny C johnny A johnny R E S
johnny johnny johnny WHA? johnny cares

Mange hilsner
Steen, Randers

Fra : Johnny Bonde

Dato : 29-09-03 00:25

> Mange hilsner
> Steen, Randers

Johnny Whoop

sådan synger jeg tefælle

mvh Johnny

Fra : Sus

Dato : 29-09-03 17:47

"duro" <duro@image.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Der bliver sunget:
> johnny L johnny O johnny V E S
> johnny johnny johnny WHA? johnny loves me

Nummeret hedder Johnny loves me og er med Suzie.
For mig lyder det som om hun synger Johnny Johnny Johnny Whups.

Sus.

Fra : Benny Mortensen

Dato : 30-09-03 00:06

> [...]
>
> Der bliver sunget:
> johnny L johnny O johnny V E S
> johnny johnny johnny WHA? johnny loves me

Hej Steen

Det var en ældre sag, og du skal nok ud i rodebunkerne for at finde den.
Jeg har vist ikke mødt den på nyere plader, eller cd'er, men den hedder jo
som før nævnt " Johnny loves me " og synges af Suzie. Nummeret er iøvrigt
skrevet af gode gamle Larry Finnegan, hvis det da skulle have nogen
interesse.
Men hvis du kan bruge det til noget, så kommer her plademærke og nummer på
single pladen.

Johnny loves me - Suzie - Sonet T 7572.

M.V.H.....Benny..

Fra : duro

Dato : 30-09-03 09:58

Tak, det er lige præcis den vi søgte.

Skulle andre være interesseret så er Suzie's rigtige navn Martina
Carina Peerboom. Hun er født i Holland den 21. august 1946.
Hun har været cirkusartist. Hun taler ud over Hollandsk, fem andre sprog,
bl.a. dansk.

Som Benny nævner er pladen udgivet på Sonet T 7572.
I Tyskland er Johnny Loves Me med Suzie udgivet på Vogue DV 14202.

Steen