Counter strike bots
Fra : Tazman

Dato : 28-09-03 21:37

hejsa

da jeg er helt ny inden for dette spil kunne jeg godt tænke mig at øve
mig med nogle bots inden jeg kommer ud i den "virkelige" verden og
bliver nakket af alle jer andre. Hvordan gør jeg det? har version 1.6
af cs

Tazman

Fra : Brian Hansen

Dato : 28-09-03 22:14

"Tazman" <b_karlsen@hotmail.com> wrote in message news:8jhenv885hno51arsoerg5gonaku48fg3a@4ax.com...

> [...]
> mig med nogle bots inden jeg kommer ud i den "virkelige" verden og
> bliver nakket af alle jer andre. Hvordan gør jeg det? har version 1.6

Hey!
Så vidt jeg ved og har kunne finde ud af, er der på nuværende
tidspunkt ikke brugbar bots til v. 1.6, men der arbejdes vist på det.

Vil forslå dig at køre med v. 1.5 istedet samt PODBot v. 2.5,
som kan hentes hér:
http://podbot.nuclearbox.com/

Mvh
Brian

Fra : Johnny

Dato : 30-09-03 00:50

Du kan gå ind på uk2.net og finde begynderservere. der er dog en del som har
svært ved, at lade newbies alene der. men det er et fint sted at starte.
jab