Hul i plænen!
Fra : Bent L

Dato : 28-09-03 21:03

hej
Jeg har fået huller i græsplænen. Måler ca. 3 cm. i diameter og går ca.
10cm. lodret ned for at svinge til siden. Ingen jord omkring hullet. Ligner
et muldvarpehul i størrelse, men uden det karakteristiske skud.
Billede på dk.binaer; dyrehul
Rotter?

Mvh.

Bent

Fra : Inger Pedersen

Dato : 28-09-03 21:16

"Bent L" <bentlund@stofanet.invalid> skrev i en meddelelse

> Rotter?

Mosegrise?
Eller måske mus?

Hilsen Inger

Fra : SB

Dato : 28-09-03 23:10

"Inger Pedersen" <inger@pedersen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
Sansynligvis rotter, hvor langt er hullerne fra fx en af dine
spildevandsbrønde?
De kan dog også gå i regnvand, selv om det sker knap så tit

Søren

Fra : Bent L

Dato : 29-09-03 15:29

"SB" <sfb(slet-dette)@privat.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> spildevandsbrønde?
> De kan dog også gå i regnvand, selv om det sker knap så tit

Hej Søren
Der er flere huller og de er et pænt stykke fra sivebrønd/spildevandsbrønde.

Mvh.

Bent

Fra : Pia J

Dato : 29-09-03 07:40

"Bent L" <bentlund@stofanet.invalid> wrote in message
> hej
> Jeg har fået huller i græsplænen. Måler ca. 3 cm. i diameter og går ca.

Rotter laver meget større huller end 3 cm - det var den besked jeg fik af
kommunens rottefænger da jeg viste han nogen huller på ca. 5 cm ved et
kontrolbesøg. Derimod passer det meget godt med mosegrise, som specielt i
efteråret graver gange så plænen til sidst kan synke helt sammen visse
steder, når det rigtig regner igennem.

:Pia