spørgsmål vedr.: træpiller
Fra : SKR

Dato : 28-09-03 20:37

Hej
Jeg ved ikke om dette er den rigtigt gruppe, men nu prøver jeg:

Er der nogle der ved hvor man kan købe billige træpiller ?

Skal bruges i Vendsyssel

mvh
Søren

Fra : anders majland

Dato : 28-09-03 20:48

> Er der nogle der ved hvor man kan købe billige træpiller ?
> Skal bruges i Vendsyssel

Pilleklubben har en oversigt der kræver medlemsskab - men mange af dem
på listen reklamerer også på de andre sider og så er det jo bare at slå
dem op ...

Jeg hat netop handlet med biofyr.dk. Jeg har "bare" købt et par paller
for at prøve dem, men handlen forløb uproblematisk (forudbetaling og
levering med fragtmand på den aftalte dato) og prisen fandt jeg ok. Jeg
har dog ikke tændt op i fyret endnu, da brændeovnen fortsat leverer
varme nok (mest med briketter - også fra biofyr).

Jeg ville prøve nogle piller i "små" sække da min kone ikke kan håndtere
de 40kg so HP pillerne kommer i. Grunden til at det så lige blev biofyr
var at vi også kunne få nogle briketter med.

/A