iSync & Palm
Fra : Per Rønne

Dato : 28-09-03 18:54

Da Entourage Conduit ikke virker [netop downloded] overvejer jeg nu at
gå over til Apples software: iCal, iSync, Adresser og Mail.

Jeg kan dog bare ikke finde nogen vejledning i hvordan man installerer
en passende Conduit til synkronisering med min Palm m130.

--
Per Erik Rønne

Fra : Henrik Münster

Dato : 28-09-03 19:22

Per Rønne <per.ronne@invalid.dk> wrote:

> [...]
>
> Jeg kan dog bare ikke finde nogen vejledning i hvordan man installerer
> en passende Conduit til synkronisering med min Palm m130.

Jeg har nærmet glemt, hvordan man gør. Men det virker fint, når man får
det installeret. Først og fremmest skal du installere Palm Desktop 4.0
eller 4.1, selv om du ikke vil bruge den som kalender. I hjælpen til
iSync står der:

"Sørg for, at iCal 1.0.1 (eller en nyere version) og HotSync 3.0 (eller
en nyere version) til Mac OS X er installeret.
HotSync 3.0 installeres sammen med Palm Desktop 4.0-software. Du
kan finde flere oplysninger om Palm Desktop-software på
www.palm.com/macintosh. Du kan hente en kopi af iCal på
www.apple.com/dk/ical"

Så skal du finde en conduit. Min hedder bare Apple, den ligger i
~Bibliotek/Application Support/Palm Hotsync/Conduits.Den kan du finde på
<http://www.apple.com/isync/devices.html>. Held og lykke. Spørg endelig
igen. Jeg er også i gang med at få det til at fungere med en ny Palm, så
jeg famler mig lidt frem nogle gange.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Poul Skovmand Thingh~

Dato : 28-09-03 19:34

> [...]
> det installeret. Først og fremmest skal du installere Palm Desktop 4.0
> eller 4.1, selv om du ikke vil bruge den som kalender. I hjælpen til

"udemærket instruktion."

Virker Entourage conduit ikke?! Har du gjort som Henrik skriver omkring
iCal conduit - altså bare med entourage? Du kan ikke bare downloade den
og åbne den såvidt jeg husker (bruger selv i-familien), men hvis du er
glad for entourage, så er det noget af et skifte synes jeg (og
i-familien kræver relativt hurtige maskiner, iCal hoster og sprutter på
min iBook 600MHz).
--
Mvh Poul

Fra : Per Rønne

Dato : 28-09-03 20:07

Poul Skovmand Thingholm <fjern_pst@phenomen.dk> wrote:

> "udemærket instruktion."

Ja .

> Virker Entourage conduit ikke?! Har du gjort som Henrik skriver omkring
> iCal conduit - altså bare med entourage?

Nej.

> Du kan ikke bare downloade den og åbne den såvidt jeg husker (bruger selv
> i-familien),

Jeg downladede en fil fra microsoft.com, »Handheld Sync Installer«, som
installerede det som det skulle. Synkroniseringen starter - og bliver
efter nogen tid afbrudt.

> men hvis du er glad for entourage, så er det noget af et skifte synes jeg
> (og i-familien kræver relativt hurtige maskiner, iCal hoster og sprutter
> på min iBook 600MHz).

Jeg ville foretrække Entourage, alene af den grund at jeg så kun behøver
en knap på min Kensingtro Expert Mouse Pro [11-knaps trackball med seks
DirectLaunch knapper] til at få fat i den.

I øvrigt bruger jeg en G4/867 med 640 RAM og 140 G harddisk ...
--
Per Erik Rønne

Fra : Karl Antz

Dato : 28-09-03 19:58

> [...]

> Jeg kan dog bare ikke finde nogen vejledning i hvordan man installerer
> en passende Conduit til synkronisering med min Palm m130.

<http://a1408.g.akamai.net/7/1408/1388/20030603/akamai.info.apple.com/iS
ync/SBML/2Z/061-0533.20030603.fknAw/iSync_Palm.dmg>

der ligger conduiten

hilsen ka'l

--
Karl Antz
Albaniensgade 4,1th

Fra : Per Rønne

Dato : 28-09-03 20:26

Karl Antz <karl@antz.dk> wrote:

> <http://a1408.g.akamai.net/7/1408/1388/20030603/akamai.info.apple.com/iS
> ync/SBML/2Z/061-0533.20030603.fknAw/iSync_Palm.dmg>
>
> der ligger conduiten

Tak skal du have .
--
Per Erik Rønne