Rombo Exhausts
Fra : Martin Jensen

Dato : 28-09-03 18:39

Hej igen

Vordingborg mc, solgt denne udstøning før i tiden (men er dersværre udsolgt)
er der nogen der evt. kender nogen der solger dette produkt?... evt i
udlandet?

Mvh
Martin

Fra : T.T.Toft

Dato : 28-09-03 21:45

Hej Martin !

Rombo er et såkaldt billigprodukt indenfor mc-tilbehørs verdenen, men med en
udemærket kvalitet set i forhold til prisen.

Hvem som evt. forhandler der herhjemme ved jeg ikke, men i Tyskland er det
bl.a. Polo-kæden, se www.polo-motorrad.de
og søg på Online-kataloget med Rombo, eller gå ind og søg på tilbehør til en
speciel model.

M.v.h.
Thomas