Kunstnere
Fra : [Gris]Pita

Dato : 28-09-03 17:36

Efter en oprydning i bilcderne kommer jeg til alle mine cd'er, men coverne
har taget vand. De har stået ibalje med vand Det er heldigvis cirka kun
halvdelen af coveret der er ulæseligt, men det er også der kustnerne stod.
Jeg har fundet ud af mange af dem, men jeg mangler ligesom et par stykker.
Mange af dem er noget satire

- (I Would) Die For You
- Alle Børnene
- Asbjørn Griis - Yearh
- Bamse Og Kylling - Hash
- Barbie Girl (Flamsk)
- Brudevalsen
- Counter-Strike - Enemy Down
- Dansk Folkeparti
- Don't Touch That
- Drunkin Salior
- Duke Nukem (ReMix)
- Good Morning, Good Morning
- Hjerter Af Honning
- I Can See Clearly
- Jeg Har Set En Rigtig Negermand
- Jeg Savner Dig
- Kylling I Karry
- Let's Hunt Him Down (Saddam)
- Lotte Hvor Er Du Henne?
- Metallica Sux
- Mustang Sally
- Perkersangen
- Rend Mig
- Rollo Og King Parodi
- Salaam Alaikum
- Santa
- Shake Your Tail Feather
- What It's Like

Fra : Lars Bernau

Dato : 28-09-03 17:53

In article <bl72p9$2tbf$1@news.cybercity.dk>, hjardemaal[REMOVE]
@email.dk says...
> [...]
> Jeg har fundet ud af mange af dem, men jeg mangler ligesom et par stykker.

Antique
> - Alle Børnene
2 x Kaj
> - Bamse Og Kylling - Hash
Anders "Anden" Mattesen
> - I Can See Clearly
Jimmy Cliff eller JOhnny Nash
> - Jeg Har Set En Rigtig Negermand
Lille Bo & Familien Andersen
> - Kylling I Karry
2 x Kaj
> - Lotte Hvor Er Du Henne?
Mathilde (Hulubulu)
> - Metallica Sux
Weird Al Yankovic ??
> - Mustang Sally
Commitments (Mange andre har også lavet dette nummer)
> - Rollo Og King Parodi
Sand & Co. (Jeg står og piller i dig med mit bor)
> - Shake Your Tail Feather
Blues Brothers (andre har også lavet dette nummer)

--
/Lars
http://www.bernau.dk

Fra : Dallemusen

Dato : 28-09-03 17:59

> Blues Brothers (andre har også lavet dette nummer)

I øvrigt med Ray Charles bag elklaver og mikrofon.

De venligste hilsner
Daniel Nielsen

Fra : [Gris]Pita

Dato : 28-09-03 21:27

> Antique

Sikker? Den er fra Eurovision 2001 Greece's sang

> 2 x Kaj
> Anders "Anden" Mattesen
> Jimmy Cliff eller JOhnny Nash
> Lille Bo & Familien Andersen
> 2 x Kaj
> Mathilde (Hulubulu)
> Weird Al Yankovic ??

Tror dog ikke den hedder det rigtigt, en fejl jeg puttede den på listen.
Teksten er temmelig pervers, og starter med Stroke on my, lick on my, suck
my c*ck
Men det er lige meget.
> Commitments (Mange andre har også lavet dette nummer)
> Sand & Co. (Jeg står og piller i dig med mit bor)

Det er den

Fra : Lars Bernau

Dato : 29-09-03 18:59

In article <bl9j93$1lpu$1@news.cybercity.dk>, hjardemaal[REMOVE]
@email.dk says...

> Sikker? Den er fra Eurovision 2001 Greece's sang

Næ... Men jeg har et nummer der hedder sådan med en gruppe der hedder
Antique. Men jeg mener altså også at det er dem...

> [...]
> Teksten er temmelig pervers, og starter med Stroke on my, lick on my, suck

Med Metallica ting med Weird Al, handler om hvor meget Lars og gutterne
i Metalllica whiner over Napster. Den er ret morsom.

> Det er den

Det er oprindeligt en nordjysk radio, der har lavet nummeret til deres
morgenradio.

--
/Lars
http://www.bernau.dk

Fra : ASKF

Dato : 01-10-03 18:51

Lars Bernau ytrede sig i <MPG.19e29157ae4b489c989798@news.sunsite.dk>
med dette:

> [...]
>
>Med Metallica ting med Weird Al, handler om hvor meget Lars og gutterne
>i Metalllica whiner over Napster. Den er ret morsom.

Den hedder svjh "Enter Napster".
--
Mvh. Allan Stig Kiilerich Frederiksen
"Det med `samfundstjenstligt incitament' er noget sejlivet sludder"

Fra : Rasmus Hauge Hansen

Dato : 28-09-03 19:59

I news:bl72p9$2tbf$1@news.cybercity.dk skrev [Gris]Pita disse ord:
> [...]
Skinhead Preben

Everlast

De resterende jeg ku, er vist blevet besvaret.

Mvh
Rasmus

Fra : [Gris]Pita

Dato : 30-09-03 20:50

"Rasmus Hauge Hansen" <rasmus@haugeNOSPAM.dk> wrote in message
> Skinhead Preben

Ja det er ham i sangen, det er vel ikke ham der har lavet den? Er det ikke
børneradio eller noget ligende?

--
Pita

Fra : Rasmus Hauge Hansen

Dato : 01-10-03 18:08

I news:blcmpg$1ggb$1@news.cybercity.dk skrev [Gris]Pita disse ord:
> [...]

Det ved jeg desværre ikke noget om. :o\

Mvh
Rasmus

Fra : [Gris]Pita

Dato : 01-10-03 20:44

"[Gris]Pita" <hjardemaal[REMOVE]@email.dk> wrote in message

> - (I Would) Die For You
> - Alle Børnene
> - Asbjørn Griis - Yearh
> - Bamse Og Kylling - Hash
> - Barbie Girl (Flamsk)
> - Brudevalsen
> - Counter-Strike - Enemy Down
> - Dansk Folkeparti
Parodi på DF hvor de snakker om hvor meget det koster samfundet med
indvandrene...
> - Don't Touch That
Kunne lyde som noget Weird Al
> - Drunkin Salior
> - Duke Nukem (ReMix)
> - Good Morning, Good Morning
> - Hjerter Af Honning
> - I Can See Clearly
> - Jeg Har Set En Rigtig Negermand
> - Jeg Savner Dig
Dansk sang sunget af en kvinde, starter med "nu er dobbelt alene, dobbelt så
kold og dobbelt så (noget jeg ikke lige kan høre)" Senere synger hun "Jeg
kunne skyde dig med 1000 pistoler, og dolke dig i din seng...Jeg savner dig"

> - Kylling I Karry
> - Let's Hunt Him Down (Saddam)
> - Lotte Hvor Er Du Henne?
> - Metallica Sux
> - Mustang Sally
> - Perkersangen
> - Rend Mig
> - Rollo Og King Parodi
> - Salaam Alaikum
> - Santa
2 skøre amerikaner snakker om santa, hvor den ene tror santa er et band, og
så fortæller den anden om santa

Fra : [Gris]Pita

Dato : 01-10-03 20:46

"[Gris]Pita" <hjardemaal[REMOVE]@email.dk> wrote in message

> - (I Would) Die For You
> - Alle Børnene
> - Asbjørn Griis - Yearh
> - Bamse Og Kylling - Hash
> - Barbie Girl (Flamsk)
> - Brudevalsen
> - Counter-Strike - Enemy Down
> - Dansk Folkeparti
Parodi på DF hvor de snakker om hvor meget det koster samfundet med
> [...]
Han synger "I'm Duke Nukem, I'm Duke Nukem osv. ... Your Face your ase,
whats the difference"

Fra : [Gris]Pita

Dato : 01-10-03 20:46