javascript 1.2 i html
Fra : pernille_r

Dato : 28-09-03 17:39

hej med jer..

jeg har et spørgsmål vedrørende javascript...

jeg har bygget et site op i html/dreamweaver, og har på en af siderne
"proppet" noget javascript ind, sådan at nogle thumbnails billeder kører
vandret
som man derefter kan derefter klikke på og se dem i stort format...

mit problem er at det virker i Dreamweaver, hvis jeg "ser" det lokalt på min
computer
men lige så snart jeg oploader det på nettet, kan den ikke vise min
thumnails... selve linket virker
fint med at linke til de "store" billeder???

jeg er ret sikker på at der ikke er noget galt med stierne, så derfor er
spørgsmålet - hva fa,.
er der galt?

thanx
-pernille

Fra : jopa

Dato : 28-09-03 18:47

"pernille_r" <nik@kobra.dk> skrev i en meddelelse
> hej med jer..
>
> jeg har et spørgsmål vedrørende javascript...

Hejsa så spørg her

--
Mvh. John
www.johns-web.dk / www.jp-web.dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 28-09-03 19:03

"jopa" <222jopa@pc.dk(fjern222)> skrev :

>Hejsa så spørg her

Og til "pernille_r" husk et link til siden, ellers er det umuligt
at svare på.
--
Knud