Så blev det min tur.. :(
Fra : Martin K. Gammelholm

Dato : 28-09-03 17:03

Ja så det blev det sku min tur til at komme ned at lægge..

Vi var nogle stykker ude og lege på en lukket vej med rundkørsler, det var
gået fint hele eftermiddagen, men det sku jo self ende galt.
Jeg kommer for hurtigt hen ad vejen, og inden rundkørslen, ka jeg godt se at
jeg da har alt for meget fart på, jeg forsøger at bremse så godt jeg kan,
men baghjulet blokere desværre og cyklen kommer i svingninger.
Jeg vælter selvfølgelig og rammer med skulderen ind i en kantsten, så den er
rimelig øm lige nu, andet skete der dog ikke med mig. Værre er det med
cyklen, den fik smadret det ene sideskjold og lidt af det forreste.
Derudover knækkede fodhvileren og der kom en revne i sidedækslet ind til
motoren, så olien pissede ud.

Falck kom, og nu står den i en opvarmet garage, og der skal jeg ha opgjort
hvad det vil komme til at koste, det eneste positive ved det, er da at jeg
har en hel vinter til at få den repareret i.

MVH
Martin med en lettere smadret GSX600F
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=215

Fra : Jens Arnfast

Dato : 28-09-03 17:27

Martin K. Gammelholm wrote:
> [...]
> cyklen, den fik smadret det ene sideskjold og lidt af det forreste.
> Derudover knækkede fodhvileren og der kom en revne i sidedækslet ind til

Sur r*v - har du fået tjekket skulderen på skadestuen, sådan en kantsten
kan gøre grimme ting :-/

God bedring og arbejdslyst.

--
-jens
RSV1000 '99

Fra : Martin K. Gammelholm

Dato : 28-09-03 17:35

Nah, jeg tror ik det blir nødvendigt, det er vidst bare slaget, jeg får nok
et ordentlig blåt mærke.

Fra : Kristoffer Lippert

Dato : 28-09-03 18:41

Hej

Få nu alligevel checket op på den der skulder, den bliver aldrig ordentlig,
hvis den først gror forkert sammen.
Men det mærker du nok i nat eller imorgen. - De der tæsk man får når man
vælter, dem opdager man først nogen tid efter...

Anyway, go' bedring til dig og cyklen.

/Kristoffer

Fra : Hekto

Dato : 28-09-03 19:56

In article <3f7719aa$0$22661$ba624c82@nntp02.dk.telia.net>, Kristoffer
Lippert says...
> Få nu alligevel checket op på den der skulder, den bliver aldrig ordentlig,
> hvis den først gror forkert sammen.

Enig! Det koster ikke noget!
--
/Hekto

Ducati Pantah 600 SL + Suzuki LS650 + GS450E Til Salg!
www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto - hekto.nospam@hekto.dk
http://dfm.nathue.dk/Hekto ... What about www.mc-portalen.com ?

Fra : //Overby

Dato : 28-09-03 20:41

Og skal du have forsikrigsselskaber i billedet senere, er det et krav.

--
Med venlig hilsen/Best regards

Daniel Overby Hansen
Web: http://www.dkfritidmotorcykel.dk/default.asp?id=383

Fra : Mads Stetter

Dato : 28-09-03 21:33

Kristoffer Lippert wrote:
> [...]
>
> Men det mærker du nok i nat eller imorgen. - De der tæsk man får når
> man vælter, dem opdager man først nogen tid efter...

Yes... Har aldrig været så voldbanket i kroppen som dagen EFTER en billist
kørte ud foran mig! Havde det "Okay" på selve dagen, men dagen efter kunne
jeg ikke engang selv tage bukser på, eller skære min mad ud!

Av av... Men heldigvis kun knubs og forstuvninger (Som blev tjekket på
skadestuen og anmeldt til diverse forsikringer)

MVH Mads Stetter

Fra : Lasse Lundberg

Dato : 29-09-03 15:02

tjaa gik 3 dage med et brækket ..hmm hvad hedder det....den knogler der
løber bag skinnebenet....først 3 dage senere syntes jeg at det var underligt
det ikke blev bedre....et stk røntgen afslørede det hele

Lasse
Mille & Karin & Neelix

Fra : Martin K. Gammelholm

Dato : 29-09-03 17:00

Jah, jeg har da også lige tænkt mig at se hva lægemanden sir, hvis det ik
blir bedre efter et par dage.
Og så fik jeg lavet en endelig samlet pris på skaderne. Jeg ringede til
www.MC-Huset.dk og snakkede med en vældig flink fyr, som havde et komplet
sideskjold liggende som bare lige sku males, og da bagenden alligevel ska
males, pga. ridser, ka jeg jo ligeså godt ta' det billige som ska males, som
jeg ku få for kr.1500!! :D (et nyt koster ca. kr.6000).
Det var dog ik det eneste der var gået i stykker, men alt i alt ku jeg få
alle reservedelene til ca. kr.3000.
Så jeg synes da jeg er sluppet rimelig billigt, og nu har jeg i hvert fald
lært noget af det, på den hårde måde må man sige.

Fra : anders majland

Dato : 28-09-03 17:17

>... det eneste positive ved det, er da at jeg
> har en hel vinter til at få den repareret i.

Se lyst på det og tilføj at du ikke selv kom alvorligt til skade ...

/A

Fra : Hekto

Dato : 28-09-03 19:55

In article <bl72gs$h83$1@sunsite.dk>, anders majland says...

> Se lyst på det og tilføj at du ikke selv kom alvorligt til skade ...
>
> /A

Ja, umiddelbart læyder det som en billig omgang, efter et møde med en
kantsten.