Lorte OFFICe XP og generering af kopier
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 28-09-03 16:15

Hej

Jeg sidder her og steger over outlook XP...

Jeg har lavet nogle regler hvor hver email adresse skal ligge i en speciel mappe under indbakke... Der er så gået koks i 2 af email
adresserne...

Det er helt simpelt. Hvor kontonavnet skal referere til den bestemte mappe.. Selvom smider den kopier af email adresser fra den ene
email over i en anden mappe... Nu sidder jeg med 5 kopier af samtlige mails. Som stammer tilbage til 1998 og frem..

Hvordan kan det være den kopiere email´s helt vildt? det er fandme ikke sjovt at sidde manuelt at slette 10.000 emails eller hvor
mange der nu er...

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 28-09-03 16:24

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE.*spamfilter.dk> wrote in message news:ZVCdb.573$3x6.560@news.get2net.dk...
> [...]
>

> Jeg har lavet nogle regler hvor hver email adresse skal ligge i en speciel mappe under indbakke... Der er så gået koks i 2 af

Hvis jeg lige skal sætte lidt billed op omkring det..

Så har jeg disse 2 email adresser

email1@email1.dk
email2@email2.dk

jeg har så lavet 2 mapper som heder:

email1@email1.dk og
email2@email2.dk

Under regler har jeg så sagt at kontoen email1@email1.dk skal lægge posten i email1@email1.dk mappen

og det samme ved email2

Nu har jeg så fundet ud af, at hvis jeg sender en testmail til email2@email.dk

Så laver outlook både en kopi til email1 og email2 mappen....

Hvis jeg så går ind i regler, så står email2, til at den skal benytte kontoen email1

Hvis jeg ændre kontoen til email2. trykker OK. og går derind igen.. så ved gud grød om den ikke skriver email1 kontoen igen...

Hvad kan der være galt?

de 2 email adresser har slet ikke noget med hianden at gøre. de er på 2 forskellige mail servere, og det hele skulle være sat
rigtigt op

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 28-09-03 16:36

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE.*spamfilter.dk> wrote in message news:M2Ddb.57$jy6.470@news.get2net.dk...

> Hvad kan der være galt?

Hold kæft hvor det er SUR RØV

Nu har jeg 10 kopiere af samtlige mails..

Nu har jeg slettet begge regler, og oprettet dem igen... og hvis jeg kører reglen på den ene email, smider den alle mails over i den
anden mappe... Fatter det simpelhen ikke.

Fra : Webmaster

Dato : 30-09-03 12:27

> Nu har jeg slettet begge regler, og oprettet dem igen... og hvis jeg kører
reglen på den ene email, smider den alle mails over i den
> anden mappe... Fatter det simpelhen ikke.

Prøv lige at skriv teksten som din regel består af...?!

mvh.

- Arne.