Hvilket TV-kort - også til optagelse...
Fra : Christopher Tracy

Dato : 28-09-03 13:58

Hej

Hvilket TV-kort/grafik-kort vil anbefales ?

Jeg skal bruge det til at optage TV på HD'en, og video-film på HD'en.

Skal helst ikke koste en "bondegård" men stadig være i go' kvalitet.

(Jeg har en idé om at jeg kan bruge det til at optage nogle af mine
video-bånd over på video-cd'er)

--
/C.T.

==// May U live 2 C the dawn \\==

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 28-09-03 20:36

"Christopher Tracy" <goldartist@"remove-this"yahoo.com> skrev i en
meddelelse news:RVAdb.542$vY4.106@news.get2net.dk...
> [...]
>
> Skal helst ikke koste en "bondegård" men stadig være i go' kvalitet.
>
> (Jeg har en idé om at jeg kan bruge det til at optage nogle af mine

Aldi har et kort med Philips chip til salg fra på onsdag til 399 kr. Jeg
kender ikke noget til det, men det kan det hele.
Jeg har selv haft et par kort i den billige ende, og de har fungeret
udemærket - også til at optage video med.

Kurt

Fra : Morten Thor

Dato : 30-09-03 12:11

Jeg er meget tilfreds med MSI TV@nywhere som har det nye 10 bit chipsæt fra
conexant.
Det fås til ca. 500,- rundt omkring.

Download her et 30 sek. fuld PAL (720 x 576) MPEG klip (17 MB), optage via
s-video indgangen på et MSI TV@nywhere kort. Det er WinDVR 3.0 der er brugt
til at optage det med. Det er optaget med 4600 KBit video og 2 x 224 KBit
lyd, som svarer til lidt over 2 timers spilletid på en DVD R/RW skive. [Klik
her for at begynde download]

Med venlig hilsen

Morten Thor

Hjemmebiograf, besøg:
www.thornet.dk

Ved mail fjern "remove"

Fra : Morten Thor

Dato : 30-09-03 13:33

> [...]
> til at optage det med. Det er optaget med 4600 KBit video og 2 x 224 KBit
> lyd, som svarer til lidt over 2 timers spilletid på en DVD R/RW skive.

Vi prøver igen.

www.thornet.dk/chimp.mpeg

Morten.

Fra : Christopher Tracy

Dato : 05-10-03 12:03

Hej

> Vi prøver igen.
>
> www.thornet.dk/chimp.mpeg

Ja det må da sige, de ødelægger da ikke noget budget

--
/C.T.

==// May U live 2 C the dawn \\==