Kan endelig afgift være højere end deposit~
Fra : Jakob K

Dato : 28-09-03 13:33

Hej, jeg har lige fået svar fra told og skat om hvad jeg skal betale i
depositum for afgiften på min svenskimporterede bil.

Mit spørgsmål er:

Kan jeg risikere, at den endelige afgift bliver HØJERE end
depositummet?

- Eller er depositummet altid det højeste beløb man kan komme til at
betale? (Bilen er nemlig vældig pæn og står næsten som ny...)

Mvh og på forhånd tak for svaret
JAKOB

PS: Det er en veteran fra 1962

Fra : A. K.

Dato : 28-09-03 13:46

"Jakob K" <jk@starfighter-cph.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> - Eller er depositummet altid det højeste beløb man kan komme til at
> betale? (Bilen er nemlig vældig pæn og står næsten som ny...)

Jeg har en kammerat der har importeret en motorcykel fra sidst i 70' erne
han havde givet 8900,- i depositum og har lige fået det endelige hvor han
skulle af med 3600,- mere.

Jeg går og venter spændt på når den endelige beregning kommer på den toyota
jeg har betalt afgift af, og jeg har ikke været til vurdering, da jeg så
næsten kunne være sikker på at skulle af med mere.

Fra : Nikolai R. jensen

Dato : 28-09-03 16:00

jeg skal til vurdering på onsdag med min... har smidt 18.825 i afgift...
håber sgu det kommer en del ned! men jeg skal nok vende tilbage med hvordan
det endte! ellers så følg med på min hp!

--
Mvh.

Nikolai R. jensen
www.minvogn.dk
ja min mail addresse er : nospam@minvogn.dk

Fra : Mikael Block Christe~

Dato : 29-09-03 11:13

Det kommer vel an på hvor ærlig man har været med oplysninger.
Glemte man at fortælle at der var soltag, servo og aircondision, så
bliver afgifter selvfølgelig reguleret.
Der er også forskel på hvor ofte bil typen bliver impoteret. Mercedes og
VW er kendte hos Told og Skat.

Mikael