Ny cd med Muse
Fra : Christian Muus

Dato : 28-09-03 10:30

Nogle der har købt den nye? Er den god?

Fra : Ukendt

Dato : 28-09-03 10:45

> Nogle der har købt den nye? Er den god?

Jeg har den ikke selv, men jeg har hørt fra mange(10 stykker) at den skulle
være heeeelt vildt fed. Stilen skulle være lidt 'lettere' end på origin of
symmetry. Måske lidt i stil med showbiz... Jeg glæder mig til mandag... så
skal jeg købe musik

Fra : Christian Muus

Dato : 28-09-03 12:20

"Øistein Wind Willassen" <oistein(dot)wind(snabel - a)gmx(dot)net> wrote in
message news:3f76ad81$0$156$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> [...]
> symmetry. Måske lidt i stil med showbiz... Jeg glæder mig til mandag... så

Ok, jeg undrer mig lidt over, at Gaffa ikke har bragt en anmeldelse af den

Fra : Ukendt

Dato : 28-09-03 12:37

> Ok, jeg undrer mig lidt over, at Gaffa ikke har bragt en anmeldelse af den

Hmm... Tja... Den er jo ikke så gammel cd'en, så det kommer nok snart.
Jeg låner cd'en senere idag, så kan jeg fortælle min personlige vurdering af
den, hvis det skulle have interesse

Fra : Christian Muus

Dato : 28-09-03 12:42

"Øistein Wind Willassen" <oistein(dot)wind(snabel - a)gmx(dot)net> wrote in
message news:3f76c7cb$0$165$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> Hmm... Tja... Den er jo ikke så gammel cd'en, så det kommer nok snart.
> Jeg låner cd'en senere idag, så kan jeg fortælle min personlige vurdering
af
> den, hvis det skulle have interesse

Gerne! Jeg går ud fra, at du kunne lide de to første skiver

Fra : Ukendt

Dato : 28-09-03 12:49

> Gerne! Jeg går ud fra, at du kunne lide de to første skiver

Ja! Jeg synes at Showbiz er den bedste af de to, men Origin er også god.
Jamen så er der en anmeldelse på vej. Den kommer nok først iaften, da jeg
først låner cd'en kl 15

Fra : Ukendt

Dato : 28-09-03 20:00

Så... nu har jeg efterhånden fået lyttet cd'en igennem et par gange(eller
flere... men hvem tæller), og jeg synes at den er helt vildt fed! Det er en
lidt anden stil end på Showbiz og den er også forskelig fra origin; jeg
synes der er flere melodiske numre, som ikke er ligeså hårdtpumpede og
syrede som på origin, men heller ikke så stille som på showbiz.
Måske man kan kalde absolution for et mix af de to foregående cd'ere,
hvilket skaber noget helt nyt, og en yderst cool lyd! Jeg kan kun sige én
ting: køb det! Det er for fedt Synes jeg ihvertfald...

Fra : Christian Muus

Dato : 28-09-03 20:25

"Øistein Wind Willassen" <oistein(dot)wind(snabel - a)gmx(dot)net> wrote in
message news:3f772f8f$0$150$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> [...]
> hvilket skaber noget helt nyt, og en yderst cool lyd! Jeg kan kun sige én
> ting: køb det! Det er for fedt Synes jeg ihvertfald...

Cool, det lyder lovende! Jeg har i hvert fald sikret mig billet til deres
koncert i Vega

Fra : Ukendt

Dato : 28-09-03 21:07

> Cool, det lyder lovende! Jeg har i hvert fald sikret mig billet til deres
> koncert i Vega

Det er pisse irriterende at Billetmaskinen ikke længere sælger billetter til
deres koncert! Der står ellers på vegas hjemmeside at der netop _ikke_ er
udsolgt. Øvøvøvøvøvøvøvøvøvøv - den koncert ville jeg sku gerne have set...
Men måske er jeg så heldig at de sælger nogle billetter i indgange... Man
har vel lov at håbe