Ekspert i patientforsikringssager?
Fra : NL

Dato : 27-09-03 20:22

Kære gruppe

Jeg har idag modtaget et brev fra Patientforsikringen, hvorfra jeg modtager
et meget lille beløb for svie og smerte, og kun det. - Skønt jeg både har
mistet mit arbejde og idag er indstillet til fleksjob (ét skridt fra
pension). Dette er altsammen sket, fordi jeg har deltaget i et
medicinforsøg. Jeg er nu indstillet på at anke afgørelsen, men erkender dog,
at jeg nu har behov for en advokat til at rådgive mig i det videre forløb.
Er der nogle her i gruppen der ligger inde med viden om, hvor jeg kan få fat
i en advokat der har speciel viden indenfor patientforsikrings-klagesager.

med venlig hilsen Eva