Hvorfor kan man ikke finde en SKID hos det~
Fra : Morten Juel

Dato : 10-04-01 13:07

nu har jeg søgt og søgt, men jeg kan sq ikke finde prisen på at få
omRegistreret min mye mc, hvorfor fatte det offentlige ikke at lave
overskulige websteder, er der en lov imod overskulige websteder ?

Suk

Mvh
Morten
XS400 Seca
2Stk MTX125L

Fra : boe

Dato : 10-04-01 13:21

"Morten Juel" <mp@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> [...]
> omRegistreret min mye mc, hvorfor fatte det offentlige ikke at lave
> overskulige websteder, er der en lov imod overskulige websteder ?

Så, så - blodtrykket unge mand. Søg og du skal finde - nåh nej, spørg og du
skal få at vide:

Skifter køretøjet ejer uden først at blive afmeldt, koster omregistreringen
370 kr. (2001). I nogle tilfælde skal man dog ikke betale. Det gælder fx når
man overtager et køretøj, der er registreret i den anden ægtefælles navn -
det kan være ved ejerskifte mellem ægtefæller, ved skilsmisse/separation,
eller ved den andens død.

http://www.danmark.dk/tema.asp?page=tema&objno=1392594

Viola

Bo, VF1000F

Fra : Morten Juel

Dato : 10-04-01 13:24

> Så, så - blodtrykket unge mand. Søg og du skal finde -
hehe ja jeg ved det godt, men jeg laver selv web for firmaer, og
1prioritering er at det skal være nemt og brugervenligt ! så kommer design i
anden række !

nåh nej, spørg og du
> [...]
> det kan være ved ejerskifte mellem ægtefæller, ved skilsmisse/separation,

hehe ja det fandt jeg også efter en kamp

Mvh
Morten
med 3 MC'ere ))

Fra : origo@earthling.net

Dato : 10-04-01 13:34

> 1prioritering er at det skal være nemt og brugervenligt ! så kommer design
> anden række !

Er ikke brukervennlighet en del av et godt design?

JS

Fra : Morten Juel

Dato : 10-04-01 13:36

> Er ikke brukervennlighet en del av et godt design?
jow men du ved hvad jeg mener

mvh
Morten

Fra : boe

Dato : 10-04-01 13:41

<origo@earthling.net> wrote in message news:9auuk3$ab8$1@sunsite.dk...

> Er ikke brukervennlighet en del av et godt design?

Ikke efter min mening - man kan godt lave en meget brugervenlig site, som
ligner udskidt æblegrød. For mig er design lig med udseende eller "grafisk
udtryk".

Bo, VF1000F

Fra : origo@earthling.net

Dato : 10-04-01 13:50

"boe" <bemNOSPAMM@bellesystems.com> wrote in message
> [...]

> ligner udskidt æblegrød. For mig er design lig med udseende eller "grafisk

Typisk for den mangel på viten om hva en god web designer skal ha fokus på

JS
(som ikke er designer)

Fra : boe

Dato : 10-04-01 13:58

<origo@earthling.net> wrote in message news:9auvho$edj$1@sunsite.dk...

> Typisk for den mangel på viten om hva en god web designer skal ha fokus på

Hmm - jeg har ellers arbejdet i den grafiske branche i de sidste 14 år. Men
når du siger, at jeg tager fejl, så har du jo nok ret. (Gu har du ej

Bo, VF1000F

Fra : origo@earthling.net

Dato : 10-04-01 16:23

> Hmm - jeg har ellers arbejdet i den grafiske branche i de sidste 14 år.
Men
> når du siger, at jeg tager fejl, så har du jo nok ret. (Gu har du ej

OK, så er du ka´nskje en designer som ikke egner seg til å arbeide med
webløsninger )

JS

Fra : Claus Rittig

Dato : 10-04-01 16:36

<origo@earthling.net> skrev i en meddelelse news:9av8gf$r96$1@sunsite.dk...

> OK, så er du ka´nskje en designer som ikke egner seg til å arbeide med
> webløsninger )

Tjah, når man snakker systemdesign så er brugervenlighed nærmest synonymt
med design.

Rittig
(Som har designet mange systemer, dog ikke til web - endnu)

Fra : origo@earthling.net

Dato : 10-04-01 17:27

> Tjah, når man snakker systemdesign så er brugervenlighed nærmest synonymt
> med design.

Det gjør man også når man taler webdesign.

JS
(projektleder, e-commerce

Fra : Søren L Hansen

Dato : 11-04-01 08:06

Claus Rittig <ClausRittig@Hotmail.Com> wrote in article
<9avb08$ouq$1@news.inet.tele.dk>...

> Rittig
> (Som har designet mange systemer, dog ikke til web - endnu)

årh lavær, du har da lavet Aalborg Offroad Klubs hjemmeside. Om det er godt
eller flot design kan dog diskuteres.

--
Søren
lindholt@person.dk

Fra : boe

Dato : 11-04-01 07:10

<origo@earthling.net> wrote in message news:9av8gf$r96$1@sunsite.dk...

> Men

> OK, så er du ka´nskje en designer som ikke egner seg til å arbeide med
> webløsninger )

He he - jeg er absolut ikke designer (eller programmør, for den sags skyld),
så du har ret i, at jeg ikke egner mig til at arbejde med web design. Læg
mærke til, at jeg skrev at for *mig* er design lig med grafisk udtryk. Det
skyldes, at jeg synes ordet "design" bliver brugt til alt muligt efterhånden
(bl.a. "systemdesign"). Jeg har sågar set det anvendt i betydningen "designe
en lov"!! Så vi er såmænd ikke uenige, det var bare en lille sproglig
markering fra min side

Bo, VF1000F

Fra : Uffe R. B. Andersen

Dato : 10-04-01 13:19

On Tue, 10 Apr 2001 14:06:53 +0200, "Morten Juel"
<mp@mail1.stofanet.dk> wrote:

>nu har jeg søgt og søgt, men jeg kan sq ikke finde prisen på at få
>omRegistreret min mye mc, hvorfor fatte det offentlige ikke at lave
>overskulige websteder, er der en lov imod overskulige websteder ?

Prøv at ringe på et af de numre, der står på denne side:
<http://www.politi.dk/polkreds/motorkontorer_Kbh.htm>

--
Med venlig hilsen - Sincerely
http://www.twe.net/

'Loud pipes save lives' - sandheden om fri udblæsning.

Fra : Morten Juel

Dato : 10-04-01 13:22

ok, det blev til et vendetta, så jeg kæmpede vidre og fandt det
det koster 370kr, men jeg kan også afmelde den og gi 540 for en ny plade til
den.. såå lad os nu se, pladen er nemmerlig helt bustet ! ;o(
Men vægtafgift på MC kan man ikke finde nogle steder !.. jaja jeg ved godt
det er 600kr, men det står ingen steder ;o(

Mvh
Morten
XS400 Seca
2Stk MTX125L

Fra : Jes Vestervang

Dato : 10-04-01 13:28

Morten Juel wrote:

> ok, det blev til et vendetta, så jeg kæmpede vidre og fandt det
> det koster 370kr, men jeg kan også afmelde den og gi 540 for en ny plade
> til den.. såå lad os nu se, pladen er nemmerlig helt bustet ! ;o(

Når det er til en øfferoder gør det vel ikke noget
--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk

Fra : boe

Dato : 10-04-01 13:30

> Men vægtafgift på MC kan man ikke finde nogle steder !.. jaja jeg ved godt
> det er 600kr, men det står ingen steder ;o(

Så så, unge mand, blodtrykket Søg og du skal finde:

http://www.skm.dk/tal/satser/afgift-vegt.php3

Bo, VF1000F

Fra : Morten Juel

Dato : 10-04-01 13:35

> Så så, unge mand, blodtrykket Søg og du skal finde:
>
> http://www.skm.dk/tal/satser/afgift-vegt.php3

nåårh ja det er jo en skat
hehe tænkte jeg ikke liiiige over

Mvh
Morten

Fra : Jes Vestervang

Dato : 10-04-01 13:20

Morten Juel wrote:

> nu har jeg søgt og søgt, men jeg kan sq ikke finde prisen på at få
> omRegistreret min mye mc, hvorfor fatte det offentlige ikke at lave
> overskulige websteder, er der en lov imod overskulige websteder ?

Jeg mener at det koster 360,-
De holder sig sq en god timeløn :-/

Fra : ARNE OLSEN

Dato : 10-04-01 21:33

> nu har jeg søgt og søgt, men jeg kan sq ikke finde prisen på at få
> omRegistreret min mye mc, hvorfor fatte det offentlige ikke at lave

Den 13-03-01, gav jeg 220 Kr. (Beholdt den gamle plade)
Vægtafgift 560 kr.
Forsikring 673 Kr Helårlig hos Tryg.

Mvh
Arne XV920