Prøver lige igen !! Hvor blev de af ?
Fra : Esben

Dato : 28-09-03 00:49

Hvad blev der egentlig af......

Sons of cain ? (ålborg- tror jeg)

Rigid Domain (odense -tror jeg)

During the war (kolding)

bughandle (kbh- tror jeg )

vh
Esben

Fra : Chris

Dato : 29-09-03 18:22

On Sun, 28 Sep 2003 01:48:34 +0200, "Esben" <essus@stofanet.dk> wrote:

>bughandle (kbh- tror jeg )

Boghandle (engelsk for det håndtag, man hiver i for at skylle wc'et)

Nej, jeg ved ikke, hvor de blev af.

Chris
---
Reply with no _PRIVACY_ in mail address.

Fra : Rocknrolldetective

Dato : 29-09-03 19:24

Hvis du virkelig savner nævnte har jeg da en 7" med Boghandle og et demobånd
fra ca. 1992 med During the war hvis du skulle være interreseret.

:)

Fra : Esben

Dato : 30-09-03 00:36

Jo da demobåndet af During the war kunne jeg da godt tænke mig at
høre/købe/kopiere/låne !!
92 må da vist have været sidst i deres "karriere" Hørte dem en del gange i
kolding for mange år siden !

boghandle er nu ret ligemeget..
VH
Esben