Stor fil
Fra : Brian Jørgensen

Dato : 28-09-03 01:00

Hej.

Jeg håber at der er nogle her ude som kan hjælpe mig med dette her problem.

En af mine venner har sendt en stor fil som jeg ikke vil bruge tid på at
hente, da jeg kun har et 56k modem. Hvad gør man for at undgå at hente den
når man vil læse sin post. Jeg mener at man kan holde en eller anden tast
ned når man henter sin post. Men jeg kan ikke huske hvilken

Mvh Brian

Fra : Jane

Dato : 28-09-03 03:11

Brian Jørgensen skrev i <news:Evpdb.311$IZ5.98@news.get2net.dk>:

> hente den når man vil læse sin post. Jeg mener at man kan holde en
> eller anden tast ned når man henter sin post. Men jeg kan ikke huske
> hvilken

Det vil være en hjælp at vide hvilket program du bruger til
email. Er du sikker på du kun ønsker ikke at hente filen,
eller vil du have den slettet fra serveren?

Jane

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 28-09-03 06:22

"Brian Jørgensen" <B.Z.J@Get2net.dk> skrev :

>En af mine venner har sendt en stor fil som jeg ikke vil bruge tid på at
>hente, da jeg kun har et 56k modem.

Gå ind på http://webmail.get2net.dk/ og slet den der, hvis det
ellers er hos get2net den ligger.

Ellers har de andre udbydere også webmail, hvor du også kan
slette uden at downloade.
--
Knud

Fra : Calle.

Dato : 28-09-03 10:46

Brian Jørgensen wrote:
> [...]
> hente den når man vil læse sin post. Jeg mener at man kan holde en
> eller anden tast ned når man henter sin post. Men jeg kan ikke huske

lav et filter, der sletter filer på serveren hvis de er over en hvis
størrelse, evt med svar til afsende om at gøre dem mindre.
Den har jeg gjort for et par af vennerne der kører på alm modem.
De siger det bare kører derud af.

--
Calle