Geforce FX 5600 Ultra VS RADEON 9600 PRO
Fra : Anders Karkov

Dato : 28-09-03 00:26

hej alle sammen

Geforce FX 5600 Ultra VS RADEON 9600 PRO
disse kort ligger i mit prisleje

hvilket kort skal jeg købe. kom med gode grunde for og i mod, skal primært
bruges til battlefield 1942 DesertCombat. har nu Geforce 2 mx, så der skulle
gerne være en god forskel

--
Med Venlig Hilsen
Anders Karkov Carstensen

Fra : Lasse

Dato : 28-09-03 02:35

Du skal IMO op i FX5900 eller FX5900u før der begynder at ske noget...

Hvis jeg skulle vælge mellem de 2 kort, ville jeg vælge Radeon og det skulle
gerne være en DEL hurtigere end dit GeForce2 MX :)

Lasse

Fra : Allan / Kolding

Dato : 28-09-03 08:04

I Oktober udgaven af " ALT OM DATA "
Hvor der var en stor grafikkorttest med 17 grafikkort,
vandt Radion 9600 PRO næsten alle
test over FX5600 Ultra.

Så ud fra det ville jeg vælge 9600 PRO.

Allan / Kolding

KLIP

Fra : Martin Kirschmeyer

Dato : 28-09-03 10:52

Allan / Kolding wrote:
> Så ud fra det ville jeg vælge 9600 PRO.

Det var også hvad jeg ville nappe. Et FX5600 har ifølge onkel Tom ca. samme
ydelse som et Ti4200...

Blot til information.

--
Martin K

Fra : Anders Karkov

Dato : 28-09-03 12:30

jeg holder også mest til radeon kortet og har fundet dette på edbpriser.dk
HighTech Excalibur ATI Radeon 9600 Pro til 1295 kr.

nogle som kender det og kan sige godt for det.

lasse jeg ved godt at fx5900u eller radeon 9800pro kortne vil være bedst men
de er ikke lige til min penge pung

--
Med Venlig Hilsen
Anders Karkov Carstensen

Fra : Martin Kirschmeyer

Dato : 28-09-03 12:40

Anders Karkov wrote:
> edbpriser.dk HighTech Excalibur ATI Radeon 9600 Pro til 1295 kr.

Jeg ville nok hellere lige give lidt ekstra for så at få et Gigabyte eller
Tyan kort. Det laver i hvert fald kram. Jeg kender ikke Hightech kortet. Men
jeg ville vælge et af nedenstående. Det er naturligvis også Sapphire, men
jeg synes deres kort ser noget dyre ud iforhold til Gigabyte eller Tyan.

Gigabyte
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1364987901

Tyan
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1365097893

--
Martin K

Fra : Lasse

Dato : 28-09-03 13:51

Det var ikke det jeg mente, jeg mente at hvis du skal have et grafikkort fra
nVidias FX serie, SKAL man op i 5900 eller 5900 ultra før det er noget værd.

:)

9600 PRO er et udmærket valg