Den her er svær. Men prøv.
Fra : PsykoFrans

Dato : 27-09-03 22:17

Jeg søger navnet på en sang. Det er en meget party sang. Den eneste jeg ved
er at omkvædet slutter med åh åh|åh åh|åh åh åh åh åh åh. | = lille pause.
Hver anden Åh er højere en de andre. Den starter højt.

PsykoFrans

Fra : Thomas Gylstorff

Dato : 27-09-03 22:40

Noget fra en Brøndy-kamp? ;)

Fra : Henrik Sørensen

Dato : 27-09-03 22:35

Thomas Gylstorff wrote:
> Noget fra en Brøndy-kamp? ;)

Nej så havde det været wheu whua whu bvåånbyy...

--
Venlig Hilsen
Henrik Sørensen.

Fra : Anders Vind Ebbesen

Dato : 27-09-03 22:41

"PsykoFrans" <psyko@FJERNtele2adsl.dk> wrote in message
> [...]
> er at omkvædet slutter med åh åh|åh åh|åh åh åh åh åh åh. | = lille pause.
> Hver anden Åh er højere en de andre. Den starter højt.

Bangles - Walk like an Egyptian?

--
Anders Vind Ebbesen
Ugebrevet Ignorant: http://www.webbesen.dk

Fra : PsykoFrans

Dato : 27-09-03 22:55

"Anders Vind Ebbesen" <usenet@ebbesen.org> skrev i en meddelelse
> "PsykoFrans" <psyko@FJERNtele2adsl.dk> wrote in message
> ved
>
> Bangles - Walk like an Egyptian?

Nej desværre. Det var ikke den... Andre forslag...

Fra : Kasper

Dato : 27-09-03 22:57

> [...]
> er at omkvædet slutter med åh åh|åh åh|åh åh åh åh åh åh. | = lille pause.
> Hver anden Åh er højere en de andre. Den starter højt.

Mit gæt vil være "Baltimore - Tarzan boy"

mvh.

Kasper

Fra : PsykoFrans

Dato : 27-09-03 23:09

> Mit gæt vil være "Baltimore - Tarzan boy"

Død og pine. Heller ikke den. Kom igen.

Fra : PsykoFrans

Dato : 27-09-03 23:05

> Mit gæt vil være "Baltimore - Tarzan boy"

Nu desværre. Heller ingen gevinst denne gang, ellers godt forsøg.

Fra : Hibbit

Dato : 27-09-03 23:17

> [...]

> jeg ved er at omkvædet slutter med åh åh|åh åh|åh åh åh åh åh åh. | =
> lille pause. Hver anden Åh er højere en de andre. Den starter højt.

ÅåååååhhhhhhBeeeehh
ÅåååååhhhhhhBeeeehh

Hvad er nu det for noget, Psyko ?
Var du for lang tid på stadion sidst ???

Skulle det nu være noget, som IKKE blev sunget på stadion, så må du sgu' da
være i stand til at give et par ord, som er opfundet efter neanderthalernes
tid.......

Hibbit

Fra : PsykoFrans

Dato : 27-09-03 23:21

> [...]
da
> være i stand til at give et par ord, som er opfundet efter

Det kan jeg simpelthen ikke. Jeg hørte den i frederikshavn isstadion. Kunne
overhovedet ikke høre hvad der blev sunget. Så kunne jeg jo have brugt
google. og det er ikke laban med stik mig dit nummer.

Hjælp mig....

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 27-09-03 23:35

> [...]
> er at omkvædet slutter med åh åh|åh åh|åh åh åh åh åh åh. | = lille pause.
> Hver anden Åh er højere en de andre. Den starter højt.

Lars Lilholt - Onkel Christian (kan det passe den hedder det?)

// Troels

Fra : PsykoFrans

Dato : 27-09-03 23:45

Nej den er ikke dansk.

Fra : Flying Hotdogs

Dato : 28-09-03 00:24

PsykoFrans <psyko@FJERNtele2adsl.dk> wrote:
> Nej den er ikke dansk.

Hmmm.... hvad så med John Farnham's " You're the voice" ?

/ Flying hotdogs

Fra : PsykoFrans

Dato : 28-09-03 00:39

> Hmmm.... hvad så med John Farnham's " You're the voice" ?

Nej. Desværre. Videre derude i cyberspace. Jeg vil så gerne have den.

Fra : Jane

Dato : 28-09-03 01:48

PsykoFrans skrev i <news:Ccpdb.308$SU5.10@news.get2net.dk>:

> Nej. Desværre. Videre derude i cyberspace. Jeg vil så gerne have den.

Kan du høre om det er en mandestemme eller kvindestemme når du
lytter efter i hukommelsen eller er det muligvis en gruppe?
Ved du om de synger på engelsk?

Jane

Fra : Heine

Dato : 28-09-03 08:26

Hej

Den du søger er garanteret Lumidee - I'll Never Leave You (Uh-Oh)

mvh

Heine

Fra : Rocknrolldetective

Dato : 28-09-03 08:44

Kunne du give en idé om stilart - evt. du havde en fornemmelse af om det var
et gammelt eller nyt nummer?

jeg tænker: - Rete Petite ......... kan ikke lige huske med hvem...

:)

Fra : Ralph

Dato : 28-09-03 09:19

> [...]
> er at omkvædet slutter med åh åh|åh åh|åh åh åh åh åh åh. | = lille pause.
> Hver anden Åh er højere en de andre. Den starter højt.

Sygeplejelir i Tyrol?

SS Ilse på eventyr?

Venligst
Ralph

Fra : Heidi

Dato : 28-09-03 10:03

PsykoFrans wrote:
> Jeg søger navnet på en sang. Det er en meget party sang. Den eneste
> jeg ved er at omkvædet slutter med åh åh|åh åh|åh åh åh åh åh åh. | =
> lille pause. Hver anden Åh er højere en de andre. Den starter højt.

Måske lidt langt ude, men kunne det være The Rasmus med In the
shadows??
--
Mvh. Heidi
Svar i gruppen og IKKE pr. mail!!!

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 28-09-03 13:07

> Måske lidt langt ude, men kunne det være The Rasmus med In the
> shadows??

Jeg gætter faktisk på at du har ret!

Men lad os se... :)

// Troels

Fra : Heidi

Dato : 28-09-03 16:00

Troels [around 9000] wrote:

> Jeg gætter faktisk på at du har ret!
>
> Men lad os se... :)

Om ikke andet, så passede det da med antallet af åh'er

Fra : Claus H. Skaarup

Dato : 28-09-03 14:56

> [...]
> er at omkvædet slutter med åh åh|åh åh|åh åh åh åh åh åh. | = lille pause.
> Hver anden Åh er højere en de andre. Den starter højt.

Beyonce Knowles - Crazy In Love?

- Claus

Fra : Troels

Dato : 28-09-03 15:34

> [...]
> er at omkvædet slutter med åh åh|åh åh|åh åh åh åh åh åh. | = lille pause.
> Hver anden Åh er højere en de andre. Den starter højt.

Det er da Bang! med Gorky Park! Det kan alle da gætte

/Troels

Fra : Christoffer

Dato : 29-09-03 13:24

> [...]
> er at omkvædet slutter med åh åh|åh åh|åh åh åh åh åh åh. | = lille pause.
> Hver anden Åh er højere en de andre. Den starter højt.

Måske er det den her:

Kate Ryan - Libertine

Mega party sang

Mvh
Christian

Fra : PsykoFrans

Dato : 29-09-03 13:35

Der er desværre ingen der endnu har ramt rigtig.
Har prøvet at spille den på keyboard. Det med ÅH ÅH er som følger.
A G P P A G P P|A G A G A G P P
Forklaring.
A= tonen A 1/8 node
G= Tonon G 1/8
P= Pause 1/8
|=taktstreg

Håber det kan hjælpe jer. Og mig selvfølgelig.

PsykoFrans

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 29-09-03 13:40

> Der er desværre ingen der endnu har ramt rigtig.
> Har prøvet at spille den på keyboard. Det med ÅH ÅH er som følger.
> [...]

Anyways er det sgu nogle hurtige åh-åh.. Hvilket tempo, ca.? Beat 120?

// Troels

Fra : PsykoFrans

Dato : 29-09-03 13:41

> Anyways er det sgu nogle hurtige åh-åh.. Hvilket tempo, ca.? Beat 120?

Ja, deromkring.

Fra : [Gris]Pita

Dato : 29-09-03 17:02

> Ja, deromkring.

Nagano All Stars - Push It To The Limit?

--
Pita

Fra : PsykoFrans

Dato : 29-09-03 22:19

Er den for svær. Prøv at gribe instrumentet og spil det jeg skrev tidligere.
Så tror jeg altså i kender den.

PsykoFrans

Fra : Robert Eriksen

Dato : 30-09-03 20:45

PsykoFrans wrote:

> Er den for svær. Prøv at gribe instrumentet og spil det jeg skrev tidligere.

Eller prøv at smide en .wav eller lignende i f.eks. dk.binaer så os uden
musikalske evner kan gætte med :)