Hit med Amin spørgsmål
Fra : Julie Huffman

Dato : 27-09-03 20:39

Hej,

Der er kommet en opsamling af de bedste udsendelser af "Hit med Sangen",
som hedder "Hit med Amin".

Der er specielt en sang jeg MEGET gerne vil hører igen, og det er den gang
hvor Peter Belli var der og gav "Helt ignnem Respektabel". Det var stort=)

Så mit spørgsmål er; Er der nogen der ved om det afsnit er med på "Hit med
Amin"?

Knus,
Julie

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 27-09-03 20:47

> Der er kommet en opsamling af de bedste udsendelser af "Hit med Sangen",
> som hedder "Hit med Amin".

Jeg vil mene den ikke er en opsamling - men et show:

http://www.dvdtown.dk/reviewspec.asp?reviewid=712

// Troels

Fra : Julie Huffman

Dato : 27-09-03 21:17

> Jeg vil mene den ikke er en opsamling - men et show:
>
> http://www.dvdtown.dk/reviewspec.asp?reviewid=712

Det kan jeg selvfølgelig godt se nu.

Hvis der alligevel skulle være en, som ved om Peter Belli er med, så vil
jeg blive meget glad! =)

Tak for tippet forresten!

Knus,
Julie

Fra : Ralph

Dato : 28-09-03 09:17

"Julie Huffman" <julie@linuxmail.org> skrev i en meddelelse
> Hvis der alligevel skulle være en, som ved om Peter Belli er med, så vil
> jeg blive meget glad! =)

Det har IKKE noget med Hit-med-sangen at gøre, det er et show foran en masse
publikummer ligesom (uden sammenligning i øvrigt) Niels Hausgaard, Linie 3,
Eddie Skoller etc.
Så uden at have set showet er jeg 99% sikker på at Peter Belli IKKE er med.

Venligst
Ralph

Fra : Julie Huffman

Dato : 28-09-03 22:45

> [...]
> Eddie Skoller etc.
> Så uden at have set showet er jeg 99% sikker på at Peter Belli IKKE er med.

Øv! Men jeg kan godt se hvad du mener.

Tak for tippet=)

Knus,
Julie