Led Zeppelin guitar TAB til liveversioner
Fra : Naess

Dato : 27-09-03 16:09

Hejsa

Jeg har fået fat i et GuitarWorld magarsin fra november 91 med komplet TAB
af hele "Stairway to heaven" versionen på live-CD'en "The song remains the
same". Jeg vil gerne have nogle flere TAB's på numre fra samme live-CD
eller "How the west was won" CD'en, men min søgen på utallige websites har
indtil videre været forgæves da alle de TAB's jeg har fundet er af
studieversionerne, selv dem der har stået opført som "The song remains the
same Album".

Kender nogen et sted/site hvor jeg kan finde dem ?

--
Hilsen / Regards
Kevin Naess

Fra : Julie Huffman

Dato : 27-09-03 20:37

> Kender nogen et sted/site hvor jeg kan finde dem ?

Min erfaring med tabs fra nettet er desværre blandet. Nogen gange er det
oplagt, at der er en fejl, og andregange ikke. Led Zeppelin er ikke lige
fram nemt, så jeg ville ikke stole på LZ tabs fra nettet!

Her de sidste par juleaftener har jeg ønsket mig Led Zeppelin's officiele
tabs med noder. Jeg ver ved at have dem alle=)

Hvis du ikke kan vente til jul, så kan du låne dem på dit bibliotek. For
at søge alle biblioteker i DK så brug:

www.bibliotek.dk

Julie

Fra : Naess

Dato : 01-10-03 12:16

> [...]
>
> Her de sidste par juleaftener har jeg ønsket mig Led Zeppelin's officiele
> tabs med noder. Jeg ver ved at have dem alle=)

Hvis det er de to bind fra Warner Chappell Music Ldt. udgivet i 1991, så har
jeg dem allerede. De er dyre men absolut pengene værd hvis man ønsker et
opslagsværk med korrekte Led Zep TABs. Desværre indholder de ikke alle Led
Zep numrene, men kun TABs til de numre der blev udgivet i 4 cd Remastered
Box'en fra 1990.

--
Hilsen / Regards
Kevin Naess

Fra : duro

Dato : 28-09-03 22:43

> [...]
> same Album".
>
> Kender nogen et sted/site hvor jeg kan finde dem ?

Prøv her disse 2 gode steder... hvis du ikke allerede har været på
adresserne.
http://www.iem.ac.ru/zeppelin/tabs/Tabs.html

http://ultimate-guitar.com/search.php3?ss=Led+Zeppelin

Steen, Randers