Michael Hill Blues Mob i Pumpehuset i afte~
Fra : Knud Winckelmann

Dato : 26-09-03 00:51

Stor mand
Stor lyd
Store budskaber
Stor guitar.

New York City Blues...

Knud
--
Som nær var ved at fælde en tåre under Little Wing, men blev reddet på
målstregen, da han pludselig slog over i Ridin' Along In My
Automobile...

Fra : JR

Dato : 26-09-03 19:16

Hvad er det for noget Blues ?? Jeg skal finde noget nyt at lytte til.

Mine favoritter er Robben Ford, danske Shades of Blue, Robin Trower, Melvin
Taylor, Kenny Wayne Shepherd, Fab. T-Birds.

Jim Radmer

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 26-09-03 20:45

Således skrev "JR" <jrad@NO_SPAMradmer.dk> i dk.kultur.musik Fri, 26
Sep 2003 20:15:57 +0200:

>Hvad er det for noget Blues ?? Jeg skal finde noget nyt at lytte til.

<http://www.michaelhillsbluesmob.com/> har et slev smagsprøver.

Han beskriver det selv som "..original, blues-derived music that
blended rock, funk, blues, Caribbean, African and R&B flavors..",
hvilket passer meget godt, så det er lidt i en anden boldtgade end dem
du nævner.

Knud
--
Last week's pet, this week's special.