Valhalla Release
Fra : Christoffer

Dato : 27-09-03 19:14

Ved i hvornår Valhalla udkommer på DVD?

Mvh
Christian

--
They couldn't hit an elephant at this dist...

- General John Sedgwick, (1813-1864), last words

Fra : Jess Møller-Petersen

Dato : 27-09-03 19:43

11/11 I ÅR!!!

Fra : J.O.H

Dato : 30-09-03 17:42

Hehehe 11/11? uh det bliver godt!
Danske stemmer: Min favoritscene er helt klart skakscenen hos Odin. Olaf
Nielsen er genial (vogteren Rolf). Håber sandelig at hans stemme er brugt
til flere tegnefilm.
Nis Bank Mikkelsen har også en rigtig fed stemme.

Hvem var forresten den danske stemme til Jafar i Aladdin? Den passede så
godt til figuren, at den danske version faktisk var meget bedre end US
version

JOH