super duper gratis skabelon til excel - kc~
Fra : Spoi

Dato : 26-09-03 11:31

Se på
allnatural.dk
Her kan men hente en alletiders skabelon til excel. Beregner kcal i
det du spiser. Holder styr på dit vægttab mm.

Kanont program.
Ved ikke om det har været nævnt her før.

LN

Fra : Jan Mejer Rasmussen

Dato : 26-09-03 14:17

"Spoi" <spoi@sol.dk> wrote in message
> [...]
> det du spiser. Holder styr på dit vægttab mm.
>
> Kanont program.
> Ved ikke om det har været nævnt her før.

- Jeg har ihvertfald ikke set den før, det ser umiddelbart ganske OK ud,
vil kigge nærmere på den.........

Jan

Tak for linket

Fra : targetman

Dato : 27-09-03 19:50

hvor kan jeg finde en brugsvejledning til excel???

Tak fra Jan.....

Fra : mus

Dato : 27-09-03 21:27

Mener du excel i almindelighed eller selve skabelonen.

Har du fået downloaded skabelonen?

I sidste ark(nederst på siden) i skabelonen, finder du en vejledning til
skemaerne.

LN

Fra : Jakob Munck

Dato : 28-09-03 05:33

> Her kan men hente en alletiders skabelon til excel. Beregner kcal i
> det du spiser. Holder styr på dit vægttab mm.

Hvor på siten ligger dette regneart? Jeg kan ikke finde det.

Jakob

Fra : mus

Dato : 28-09-03 09:54

> Hvor på siten ligger dette regneart? Jeg kan ikke finde det.
>
> Jakob

det ligger nederst på indgangssiden. Overskriften er
"gratis krop&kost"