Slap hud efter stort vægttab
Fra : Ukendt

Dato : 25-09-03 17:57

Er vel næppe noget der kan stramme sig op "af sig selv" (vi taler om stort
vægttab!)

Hvis man skal have den slappe hud fjernet er det så noget man selv skal
betale for? (privathospital) Eller er noget ens sygehus kan klare for en?

Skal bare høre om jeg skal til at spare op Syntes nemlig at
maveskinnet/inderlåret er blevet GODT slap inden for det sidste.. Hvilket
man jo kun kan blive glad for. Tager dagligt vitaminpille osv. Så jeg får
hvad jeg skal have, og tror ikke det er fordi jeg mangler noget.

--
peet_dk was here
Website: www.peet.dk

Fra : Nicolai Larsen

Dato : 25-09-03 21:16

"peet_dk" <peet at peet dot denmark> wrote in message

> Hvis man skal have den slappe hud fjernet er det så noget man selv skal
> betale for? (privathospital) Eller er noget ens sygehus kan klare for en?

Som jeg har hørt rundt omkring, er der rigtig lang ventetid på det og det
skal desuden give problemer, på den ene eller anden måde. Men hvis det er
meget, så gør det vel også det.

> [...]
> man jo kun kan blive glad for. Tager dagligt vitaminpille osv. Så jeg får
> hvad jeg skal have, og tror ikke det er fordi jeg mangler noget.

Ok, men hvis du betaler selv, bestemmer du jo også selv hvornår det skal
være. .

Nicolai