Vandel i denne weekend??
Fra : Oliver Bruchhaus

Dato : 25-09-03 22:08

Nogen der kommer forbi????
Det er noget med at pug clubben danmark holder noget ræs der er åbent for
alle.. Sidst var det noget med 25kr. for at komme ind og 25kr. for at køre..
Lige så mange gange man ville...

Så bliver man målt på en quarter og reaktionstider...

Jeg kommer derop, og håber da ikke at jeg er den eneste der kommer på
cyklen..

--
Med venlig hilsen:

--==>Oliver Bruchhaus<==--
Honda Hornet 600
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=294
--==At køre 30 km/t ind i en mur svarer til at hoppe ud fra 2. sal!!!==--
--==Take care out there...==--

Fra : Freddy Lang

Dato : 26-09-03 18:18

Oliver Bruchhaus wrote:
> [...]
>
> Så bliver man målt på en quarter og reaktionstider...
>
> Jeg kommer derop, og håber da ikke at jeg er den eneste der kommer på

Vi har da en plan om at være der.... Volle Kanne MC. Tigerdyret, mig og
nogle andre.

--
Freddy
SV 650 S-K1

Fra : Per Emborg

Dato : 26-09-03 22:51

Kan man læse om det nogen steder ???

--
Per Emborg
x112kvik4u@dotcomprik.dk

Fra : Olesen

Dato : 27-09-03 07:11

http://www.peugeotklubjylland.dk/new/index1.htm

Fra : Bo

Dato : 30-09-03 12:11

> Vi har da en plan om at være der.... Volle Kanne MC. Tigerdyret, mig og
> nogle andre.

hvad har i af tider så??
jeg så på deres hjemme side at der var nogle få under 10sek. var det mc'er?

bo-gsxR

Fra : Bo

Dato : 30-09-03 12:13

> Nogen der kommer forbi????

hvor tit er der sådan nogle arr. i dk/vandel mv. hvor man
kan komme og prøve lidt drag... racing?

bo-gsxR

Fra : Per Emborg

Dato : 30-09-03 17:11

Se mere her

http://www.dragbike.dk/

http://www.kvikteam.dk/DR/dragrace.htm

Fra : Bo

Dato : 01-10-03 00:44

> http://www.dragbike.dk/

nu er jeg nu nok lidt mere useriøs end disse.
jeg ville nu blot prøve at fyre den ad når jeg havde lyst,
et par gange om året el.l.

bo-gsxR

Fra : Per Emborg

Dato : 01-10-03 00:57

Så er det ikke sagen for det skulle jeg også , men man bliver sku bidt af
det :)
PS der er mange der stiller op på deres gadecykler ogDM gik til nr 1 og 2
der er på plader ØV

Fra : Bo

Dato : 01-10-03 10:05

> [...]
> det :)
> PS der er mange der stiller op på deres gadecykler ogDM gik til nr 1 og 2

hvad så hvis den er tunet? jeg har monteret turbo på mc'en.
så rykker man vel op i en eller anden kanont hurtig klasse
med forlængede svingere og sænket front eller hva?
og hvilke tider kører du og vinderene på?
x11 løfter den hjulet ( for meget ) når den fyres derud ad?

bo-gsxR

Fra : Per Emborg

Dato : 01-10-03 20:54

> [...]
> og hvilke tider kører du og vinderene på?
> x11 løfter den hjulet ( for meget ) når den fyres derud ad?

Street klassen er for standart MC er (Næsten) dvs det de ikke opdager ved
syn før hver løb , og næste klasse er for de ombyggede med lang baggaffel
Turbo / Gas osv og der går det sku stærkt

402 meter i street ligger alle mellem 10.4 og 11,8 sådan ca og tro mig
det´er ikke som nede ved den lokale grill hvor man bare fyrer den af

Ja alle cyklerne vil gerne løfte hjulet og hvis det først er oppe er du ude
:(

Den der med turboen skal vi da lige høre lidt mere om

Per Emborg

Fra : Bo

Dato : 01-10-03 21:34

> Ja alle cyklerne vil gerne løfte hjulet og hvis det først er oppe er du
ude
> :(
diskes man hvis hjulet lad os sige 30 cm og 20 meter svæver?
for så ville jeg nok ikk nå særlig langt, da gixxeren løfter i
4.gear ved ca. 200km/t.

> Den der med turboen skal vi da lige høre lidt mere om
jeg har en gsxR750'99 som jeg kørte til sverige og fik
mc-xpress til at montere en turbo og en kontakt til at vælge
mellem 2 nivaue'er. ca. 0,4 og 0,6 bar. det gir 160/185hk på hjulet.
jeg har et par billeder på http://dfm.nathue.dk/bogsxr

men nu står den lidt stille til jeg får tid og penge til at kigge på den.
for en af dyserne er tilstoppet tror jeg, så det kostede lige lidt
uvendtet xtra at få skiftet et stempel som der også er billed af.
men dysen har jeg ikk fået kigget på endnu, og arbejder lidt for
meget. så det bliver i løbet af vinteren håber jeg.
men turbo er noget skidt for man vender sig sku til det også
så trykket bliver hurtigt for lavt :-0 jeg ville sku gerne prøve
1,2bar og 240hk men det vil nok kræve en del ændringer $$$

bo-gsxR

Fra : Per Emborg

Dato : 01-10-03 21:50

Nej man bliver ikke disket men man skal ikke opad men fremad og hurtigt
fortalt så er opad gående kræfter spildt og koster heste

Ja det er en god ide med forskellige ladetryk flere af de dyre drenge har
sit ladetryk i hver geear hvor trykket stiger feks. 0,2 bar

På Mosten var der en fin Kawa ZX12r der lagde 400 hk på hjulet og han lavede
en 201 meter smokie i første gemmenløb og i næste røg kæden , men for satan
da den kom afsted

Jeg kan ikke komme ind på NATHUE ?

http://www.dotcomprik.dk/DR%20Mosten%2003/040.JPG

Per Emborg

Fra : Bo

Dato : 01-10-03 22:37

> Nej man bliver ikke disket men man skal ikke opad men fremad og hurtigt
> fortalt så er opad gående kræfter spildt og koster heste
det har du jo selvfølgelig ret i, men max acc. vil ende med endten
hjulspind eller forhjuls løft. hvis ikk er det vel fordi der så godt kan
bruges endnu flere hk.

> Ja det er en god ide med forskellige ladetryk flere af de dyre drenge har
> sit ladetryk i hver geear hvor trykket stiger feks. 0,2 bar
er der "mange" med møller i dk?
og ved du om de laver alt deres setup selv, for jeg har ikk kunne
finde et værksted ( mc ) der har erfaring med trykladning.

> [...]
lavede
> en 201 meter smokie i første gemmenløb og i næste røg kæden , men for
nice prøv at se "hayabusa 450hk" på nathuen, den forlænget med 10"

> Jeg kan ikke komme ind på NATHUE ?
du skal blot opdatere et par gange, så kommer den..?

> http://www.dotcomprik.dk/DR%20Mosten%2003/040.JPG
ser godt ud, ville gerne se mere
laver de fyre alt sammen selv? og kun deres egen?

bo-gsxR

Fra : Per Emborg

Dato : 01-10-03 22:47

Ja de fleste laver det selv Nos er yt og mølleren in Jeg tror ikke der er
mange der laver noget for andre pga. garantier osv. Jeg talte med en fyr
nede i Sønderjylland som lavede til biler og han sagde noget om at der kom
en ny mini turbo olie kølet med speciel lejer osv som lovede en hel masse ,
men han havde ikke nogen erfarring med MC pga af de mange omdrejninger men
den var speciel god til formålet , men at det kostede kostede kostede + lidt
mere , men jeg havde et problem med min styring og indsprøjtning så det skal
også laves om
Men endnu kører jeg ikke i den klasse så jeg er lidt stanby , men hel sikker
det skal sku prøves engang

Fra : Bo

Dato : 01-10-03 23:18

> Ja de fleste laver det selv Nos er yt og mølleren in Jeg tror ikke der er
> mange der laver noget for andre pga. garantier osv.
garanti skal man sku heller ikk forvente på "racing" udstyr.

> [...]
,
> men han havde ikke nogen erfarring med MC pga af de mange omdrejninger men
det behøves heller ikk, men på racing-kits som ofte 7-10.000 dyrerer end
std.
kit's der er det ofte møller med dobbelte kuglelejer i mener jeg.
det man kan forbedre ved valget af turbo er bl.a. den hastighed den bruger
på at opbygge ladetrykket. men jeg vil mene at det kun er for
professionelle.
det er jo ikk under hele løbet det har betydning men kun starten hvor
ladetrykket skal opbygges - altså indtil mc'en ER kommet op i omdr.

> men at det kostede kostede kostede + lidt
> mere , men jeg havde et problem med min styring og indsprøjtning så det
skal
> også laves om
? har du forsøgt med montering osv. ?
afh. af ønsket effekt, så skal der også ekstra dyser og en sekundær benzin
inspr. styring til.

> Men endnu kører jeg ikke i den klasse så jeg er lidt stanby , men hel
sikker
> det skal sku prøves engang

se http://www.superkaos.com/phpbb/index.php
det er et (usa) board for hk glade personer, ejeren er forhandler af
turbo-kits, men pga. de mange brugere gives der råd om alt.
både om racing og tuning til gaden. der læser jeg dagligt.

bo-gsxR

Fra : Per Emborg

Dato : 01-10-03 23:28

Du er sku lige så tosset som os så jeg kan se på det hele at du er klar til
foråret

Du tager licens og får kørt ca 15 starter første dag

Velkommen i klubben

Hvorfra i landet kommer du fordi nu skal der bygges

Fra : Bo

Dato : 01-10-03 23:54

> Du er sku lige så tosset som os så jeg kan se på det hele at du er klar
til
> foråret

> Du tager licens og får kørt ca 15 starter første dag
402m? lyder som en dag der er sjov og hård for koblingen.

> Hvorfra i landet kommer du fordi nu skal der bygges
udkandten af det københavnske, i den forkerte ende af landet
i forholdt til banerne. både dem med og uden sving.
mit projekt for næste år har jeg ellers tænkt på at skulle have
skruet trykket op til 1bar som jeg mener er max for den nuv.
mølle ... men det skulle gerne gi 200-220hk. og så nogle
andre modifikation også. men det koster en del, da motoren
skal være lidt mere solid, for at holde til det.

bo-gsxRT---rillebør

Fra : Hans Joergensen

Dato : 05-10-03 07:49

Per Emborg wrote:
> Jeg kan ikke komme ind på NATHUE ?

Den var nede igår .. noget af tiden ... :o/

// Hans
--
ringdingelingdingdingdingdingringelingeding

Fra : Hans Joergensen

Dato : 05-10-03 07:47

Bo wrote:
> jeg har et par billeder på http://dfm.nathue.dk/bogsxr

Pæn montering, mindre pænt stempel .. og sindsygt løbehjul ;)

// Hans, der skal til Swapmeet ved City2 om lidt.
Hvordan man IKKE adskiller en kardan:
http://gallery.nathue.dk/2003-10-04/PICT9913.JPG
--
UNIX Admin søger arbejde, http://nathue.dk/?page=cv